اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی فارس خبر داد:

راه‌اندازی تلفن رایگان 120، رابط مردم و منابع طبیعی

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس از راه‌اندازی خط جدید تلفنی 120 یگان حفاظت منابع طبیعی استان فارس خبر داد.

راه‌اندازی تلفن رایگان 120، رابط مردم و منابع طبیعی
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، کاظم بردبار اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با شرکت مخابرات استان فارس، خط رایگان 120 مردم و منابع طبیعی به منظور برقراری ارتباط و تعامل بیشتر بین مردم با منابع طبیعی در شیراز و سایر شهرستان‌های استان راه‌اندازی شد.
وی با اشاره به اینکه تا کنون مردم با تماس از طریق خط تلفن 9696، هر گونه گزارش در مورد تخریب عرصه‌های منابع طبیعی در محدوده این استان را در اختیار ماموران یگان حفاظت اداره کل قرار می‌دادند اظهار داشت: در حال حاضر خط رایگان 120 در محدوده شهرستان شیراز و برای پاسخگویی مطلوب‌تر به گزارشات مردمی در این شهرستان راه‌اندازی شده است.
بردبار خاطرنشان کرد: تأسیس مرکز فوریت‌های یگان حفاظت (تلفن 120) در راستای پشتیبانی واحد مرفوک (مرکز فرماندهی و کنترل یگان حفاظت منابع طبیعی خط 9696) و افزایش موثر مشارکت مردم و تسریع در اقدامات اجرایی راه‌اندازی شده است.
وی تقویت مرکز فرماندهی و کنترل، افزایش مشارکت‌های مردم و نیز تسریع در اقدامات حفاظتی به ویژه در مواقع اضطراری از جمله آتش‌سوزی‌ها، تخریب و تصرف توسط افراد سودجو در اراضی را از جمله سیاست‌های راه‌اندازی این سامانه ارتباطی در شهرستان شیراز برشمرد.
این مسئول تصریح کرد: مردم می‌توانند از این پس در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق دو شماره تلفن 120 و 9696، گزارش دهند.
مدیرکل منابع طبیعی استان فارس خاطرنشان کرد: اخبار و گزارش‌های مردمی بلافاصله از طریق این شماره‌ها توسط اپراتور مرکز کنترل مورد نظر به یگان حفاظت و پاسگاه مربوطه منتقل و اخبار به صورت مستمر پیگیری می‌شود.
بردبار ادامه داد: راه‌اندازی خط رایگان 120 در شیراز برای تمام یگان‌های حفاظت ادارات منابع طبیعی شهرستان شیراز به منظور پایداری ارتباط در شرایط غیرعادی برای جمع‌آوری اخبار و اطلاعات پنهان و آشکار به ویژه تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی به شمار می‌رود و این طرح تاثیر بسزایی در راستای توسعه و تقویت اقدامات حفاظتی در اراضی ملی این استان دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول