اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

امامان جماعت مدارس فرماندهان مقابله با جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: امامان جماعت مدارس فرماندهان مقابله با جنگ نرم دشمن در مدارس هستند.

امامان جماعت مدارس فرماندهان مقابله با جنگ نرم هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی ظهر امروز در همایش ائمه جماعات مدارس نهاوند اظهار کرد: نماز بالاترین نشان مؤمن و بهترین راه ارتباطی انسان با خالق خویش است و چه بهتر اینکه انسان در دوران نوجوانی و جوانی اهل نماز و معنویت باشد.
وی ائمه جماعات مدارس را به واسطه ارتباط معنوی و عاطفی با جوانان و دانش‌آموزان، بهترین مروجان فرهنگ ناب اسلامی و الهی در بین جوانان خواند و بر ترویج این فرهنگ تأکید بسیار کرد.
امام جمعه شهرستان نهاوند خطاب به امامان جماعت در مدارس گفت: امامان جماعات باید مواظب باشند به گونه‌ای نماز را اقامه کنند که موجب خستگی و دلسردی جوانان نشود زیرا اگر نماز خواندن را بیش از حد طولانی کنند نه تنها تأثیرات مثبتی بر روحیه و رفتار جوانان و نوجوانان ندارد که موجب دلسردی نسبت به نماز می‌شود.
وی خودسازی را مناسبت‌ترین راه انتقال ارزش‌ها و مفاهیم ایمانی و معنوی را در بین نسل جوان خواند و عنوان کرد: جوانان دانش‌آموز علاوه بر خودسازی معنوی و تهذیب نفس باید به توصیه مقام معظم رهبری همواره گوش بدهند زیرا ایشان خطاب به جوانان دانش‌آموز و دانشجو توجه به تهذیب، تحصیل و ورزش را سفارش فرموده‌اند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند نیز از برگزاری نماز جماعت در همه مدارس نهاوند در مقاطع راهنمایی، متوسطه و ابتدایی خبر داد و افزود: بیش از 65 روحانی و طلبه خواهر و برادر نسبت به اقامه نماز جماعت در مدارس نهاوند با این اداره ارتباط دارند.
علیرضا تکلو اضافه کرد: علاوه بر اقامه نماز از نظرات ارزشمند و سازنده آنها در ارائه راهکارهای مناسب و مفید ارتقای سطح معنوی و اجتماعی و فرهنگی دانش‌آموزان بهره می‌برند.
وی در پایان از احداث 30 نمازخانه طی سه سال در نهاوند در مدارس این شهرستان خبر داد و ابراز کرد: هم اکنون 50 نمازخانه در مدارس نهاوند احداث شده که تا پایان سال نیز 10 نمازخانه به این تعداد افزوده می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول