اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس جهرم:

مساجد بهترین سنگرهای مقابله با جنگ نرم دشمن هستند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس شهرستان جهرم گفت: مساجد بهترین مکان و سنگر معنوی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و نرم دشمنان هستند.

مساجد بهترین سنگرهای مقابله با جنگ نرم دشمن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، غفار محمدی پور چهارشنبه‌شب در جمع نمازگزاران و اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) جهرم، اظهار داشت: پلیس در حرکت جدید خود توجه به مسائل فرهنگی را در راس امور قرار داده و معتقد است برخوردهای فیزیکی بایستی کنار گذاشته شود.
وی با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ نرم خود جوانان ما را هدف قرار گرفته است، افزود: دشمنان در مقابل برنامه‌های ما واکنش نشان می‌دهند و همواره دنبال مسیری برای مقابله با برنامه‌های فرهنگی جمهوری اسلامی هستند.
فرمانده انتظامی جهرم مسجد را بهترین مکان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و ابراز داشت: امروز استعمار غرب درصدد این است که چهره حکومت اسلامی را مخدوش کرده و جوانان را از مسیر اصلی خود دور کنند.
وی جنگ فرهنگی استعمارگران را سخت‌تر از جنگ نظامی دانست و بیان داشت: وظیفه تمام اقشار جامعه خدمت به نظام و مردم است و تا امنیت در جامعه وجود نداشته باشد هیچ کاری را نمی‌توان پیش برد.

محمدی پور با بیان اینکه سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ الهی به مردم است خاطرنشان کرد: اگر از مسیر الهی و از توسل به آموزه‌ها و مبانی دینی خارج شویم نمی‌توانیم وظایف اجتماعی و فردی خود را به مرحله ظهور و بروز برسانیم.

وی تقویت محافل و مجالس دینی و مذهبی را مورد تاکید قرار داد و گفت: تربیت نسل جوان و آینده‌ساز ایران اسلامی در گرو فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ دینی در بین جوانان و نوجوانان این مرز و بوم است.

رئیس پلیس انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه باید پیام شهدا را به مردم منتقل کرد اظهار داشت: پیام شهدا، پیروی از مکتب اسلام و اطاعت محض و بی‌چون و چرا از ولایت فقیه است.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول