اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

هوشمندسازی مدارس راه مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: تجهیز مدارس به فناوری‌های پیشرفته سبب آگاهی دانش‌آموزان در مقابله با جنگ نرم است.

هوشمندسازی مدارس راه مقابله با جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدتقی فخریان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه هوشمندسازی مدارس که در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع)، اظهار داشت: به برکت این روز فرخنده امروز در راستای پیشرفت پیاپی نظام آموزش پنج افتتاحیه در مشهد مرتبط با این موضوع اتفاق افتاد که با موضوعات تربیت بدون کلام، هوشمندسازی مدارس، جلسه با مدیران فرهنگ واجتماعی کشور جهت تطابق روحیه فرهنگی دانش آموزان همراه بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی افزود: مشهد در همه زمینه‌ها به‌ویژه زمینه علم پیشرو بوده است و به نوعی این شهر نخبگان زیادی را در خود جای داده است که مصداق آن نفر اول کنکور تجربی در کشور، نفر اول شیمی در المپیاد جهانی، و 18 نفر از محققان در رشته نانو که از دستان معاون رئیس جمهور ایران طلا کسب کرده اند.
وی گفت: هوشمندسازی مدارس یکی از دغدغه‌های شخص وزیر آموزش و پرورش بود که برای نخستین‌بار در استان خراسان رضوی اجرا شد زیرا بستر فکری و آموزشی دانش‌آموزان در بازه زمانی حال به دست فناوری و تکنولوژی رقم می‌خورد و این وسیله‌ای ارزشمند است چرا که با آن می‌توان در مقابل جنگ نرم ایستاد.
فخریان بیان کرد: در این نمایشگاه اکثر عموم غرفه‌های آن به‌صورت کارگاه‌های آموزشی است و به‌طور کامل الگوی هوشمندسازی مدارس به‌طور کامل در این کارگاه‌ها قابل رویت است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با اشاره به گفته وزیر آموزش و پرورش که شعار اصلی آموزش و پرورش تجهیز مدارس تا پایان برنامه پنجم توسعه است، گفت: این بیان ارزشمند نیاز به همکاری همه جانبه دستگاه‌ها و تبلیغ در این زمینه است چرا که امروز مدارس ما به این موضوع نیازمند است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول