اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان تأکید کرد:

نقش تأثیرگذار ‌رسانه‌ها در مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی بیشترین نقش و کارکرد را در مواجهه با جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی دشمن برعهده دارند.

نقش تأثیرگذار ‌رسانه‌ها در مقابله با جنگ نرم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان امروز در نخستین نشست صنفی، تخصصی اصحاب رسانه با جمعی از مدیران اجرایی استان کرمان اظهار داشت: سهم بزرگی از امنیت امروز استان را مرهون تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران است.
وی با قدردانی از تلاش خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی بیان داشت: اصحاب رسانه و مطبوعات نقش مهمی را در افزایش احساس امنیت مردم و توسعه امنیت در جامعه برعهده دارند.
چناریان به توسعه رویکردها در نیروی انتظامی اشاره و تصریح کرد: اضافه شدن معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به بخش‌های درون ساختاری این نیرو در راستای این امر بوده است و به همین علت سهم خبرنگاران در حوزه افزایش سرمایه نیروی انتظامی بی‌بدیل است.
وی با بیان اینکه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی محدودیتی برای ارتباط و تعامل با رسانه‌ها ندارد، تصریح کرد: در بعضی از موارد در زمینه ارائه اخبار، اطلاعات و موضوعات محدودیت‌هایی وجود دارد.
چناریان امینت را پدیده‌ای چند بعدی ذکر کرد و افزود: بعد اجتماعی امنیت کمترین محدودیت را دارد.
وی در بخش دیگری با اشاره به تغییر در تهدیدات امنیتی دشمن
ابراز داشت: امروز دشمن با به کارگیری تمام ابزار فنی و تغییر رویکردها در حوزه فرهنگی و اجتماعی و در اختیار داشتن ابزاری قدرتمند درصدد گرفتن امنیت است.
فرمانده انتظامی استان کرمان امنیت را لازمه پیشرفت جامعه برشمرد و عنوان کرد: دشمن می‌کوشد تا با تهدیدات جدید فرهنگی، سیاسی و جداسازی نسل جوان از ارزش‌ها به اهداف خود دست یابد.
چناریان هوشیاری و دقت در چنین شرایطی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی بیشترین نقش و کارکرد را در مواجهه با جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی دشمن ایفا می‌کنند.
وی با بیان اینکه بعضی از مسئولان فرهنگی ما هنوز باور ندارند که دشمن با فعالیت‌های قدرتمند ماهواره‌ای چه می‌کند، اظهار داشت: به همین علت باید با آگاه‌سازی، همراه‌سازی و مسئول‌سازی با معضلات، مشکلات و چالش‌های ایجاد شده از سوی دشمن مقابله کرد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول