اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

وظیفه افراد جامعه مبارزه در حوزه جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: وظیفه امروز افراد جامعه در میدان جهاد اکبر مبارزه با توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم است.

وظیفه افراد جامعه مبارزه در حوزه جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی ظهر امروز در پنجمین همایش علمی پژوهشی جلوه‌های معرفتی در مناظرات و بیانات رضوی اظهار داشت: جامعه‌ای که عالم نداشته باشد مانند جامعه‌ای است که پزشک نداشته و عالم کسی که عقل‌ها را بارور می‌کند.
وی اضافه کرد: 120 مقاله به دبیرخانه جشنواره پنجمین همایش علمی پژوهشی جلوه‌های معرفتی در مناظرات و بیانات رضوی که در پنج محور واصل شده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در هر پنج محور جشنواره سه مقاله تقدیر شده و خروجی این جشنواره به جشنواره مشهد ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دشمنان اسلام از حضور در جنگ سخت و توپ و تانک خسته شده و در حوزه‌ جنگ نرم با شدت و قدرت تمام سرمایه‌گذاری می‌کنند.
سهندی یادآور شد: دشمنان اسلام از به کار بردن سر نیزه به دل جوانان مسلمان ناامید شده و در حوزه‌های دیگر جنگ تمام عیاری را به ملت تحمیل می‌کنند.
وی با بیان اینکه جوانان عزیز کشور در جهاد اصغر و در طول هشت سال دوران دفاع مقدس به خوبی برای صیانت از انقلاب اسلامی نقش خود را ایفا کردند، افزود: وظیفه امروز افراد جامعه در میدان جهاد اکبر مبارزه با توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: ضروری است در حوزه جهاد اکبر نیز تلاش کرده و با برنامه‌ریزی مناسب برای مقابله با دشمن و مبارزه ناجوانمردانه که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است تلاش کرد.
وی با اشاره به فعالیت‌های دبیرخانه پنجمین همایش علمی پژوهشی جلوه‌های معرفتی در مناظرات و بیانات رضوی در زنجان، خاطرنشان کرد: در همایش سال جاری از فعالان عرصه رضوی در استان از میان دوایر دولتی تقدیر می‌شود.
سهندی افزود: در جشنواره استان زنجان با تاکیدات استاندار زنجان از احمدیان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان به دلیل راه‌اندازی خط هوایی زنجان مشهد تقدیر می‌شود.
گفتنی در ابتدای جشنواره پنجمین همایش علمی پژوهشی جلوه‌های معرفتی در مناظرات و بیانات رضوی در زنجان پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرائت شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول