اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگاه جنگ نرم و رسانه مشهد به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: کارگاه جنگ نرم و رسانه از سلسله نشست‌های یک جرعه رسانه مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان در مشهد به کار خود پایان داد.

کارگاه جنگ نرم و رسانه مشهد به کار خود پایان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دبیر علمی نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان صبح امروز در مراسم اختتامیه کارگاه جنگ نرم و رسانه در محل ساختمان صبای این سازمان اظهار داشت: این کارگاه با هدف شناخت بیشتر از موضوع جنگ نرم برای طلاب حوزه علمیه در راستای تولید محصولات رسانه ای مناسب در رسانه ملی برگزار شد.
آرش ضیایی با بیان این که باید توجه بیشتری به موضوع جنگ نرم در رسانه ملی داشت افزود: غرب و رژیم‌های استکباری برنامه‌ریزی‌های عظیمی را در این جهت تدارک دیده‌اند.
وی با اشاره به برخی از این برنامه‌ریزی‌ها توسط غرب ابراز داشت: درست پس از حادثه 11 سپتامبر جرج بوش رئیس‌جمهور وقت آمریکا در بیانیه سخنرانی خود به حمله به سبک زندگی آمریکایی اشاره کرد.
دبیر علمی نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان تاکید کرد: مشابه این حرف را چندی بعد تونی‌بلر نخست‌ وزیر وقت انگلستان در سخنرانی خود همزمان با بمب‌گذاری‌های متروی لندن تکرار کرد.
ضیایی با تاکید بر این مطلب که غرب خواستار تغییر سبک جوانان مسلمان به سبک آمریکایی و غربی است، تصریح کرد: در همین راستا باید با برنامه‌ریزی‌های جامع نسبت به این امر واکنش نشان داد.
این استاد حوزه و دانشگاه هدف برگزاری چنین کارگاهی را نیز برای جلوگیری از این مشکلات برشمرد و خاطرنشان کرد: همچنین در آینده‌ای نزدیک کارگاه آموزشی رسانه و سبک زندگی نیز توسط مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان برگزار می‌شود.
وی توضیح داد: مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان تا پایان امسال برنامه‌هایی برای برگزاری کارگاه‌های مختلف رسانه‌ای برای طلاب و اساتید نخبه حوزه علمیه این استان دارد.
دبیر علمی نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان اعلام کرد: طلاب و اساتید حوزه علمیه با حضور در این گردهمایی‌ها با ظرافت‌های عالم رسانه آشنا شده و می‌شوند.
وی گفت: در پایان این کارگاه‌ها گواهینامه‌هایی به شرکتکنندگان در آن اعطا می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول