اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه الغدیر بسیج سپاه دشتی مطرح کرد:

بسیجیان مجریان اصلی طرح صالحین در مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه الغدیر بسیج سپاه دشتی گفت:‌ بسیجیان اصلیترین مجریان و متولیان شجره طیبه طرح صالحین در مقابله با جنگ نرم هستند.

بسیجیان مجریان اصلی طرح صالحین در مقابله با جنگ نرم
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مراد زارع پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از مربیان و60 تن از سرگروه‌های شجره طیبه صالحین اظهارداشت: بسیج اصلی‌ترین مجریان و متولیان شجره طیبه صالحین و مقابله با جنگ نرم هستند.
فرمانده حوزه الغدیر بسیج سپاه دشتی با اشاره به اینکه بسیجیان در تمام صحنه‌های حضوری فعال دارند، افزود: بسیج باید تلاش بی وقفه،  مستمر و حضور در صحنه مانع توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی شوند.
وی ادامه داد: دشمن با تهدیدات نرم وارد صحنه شده و اعضای بسیج باید با هوشیاری و بصیرت با آن مبارزه و مقابله کنند.
زارع یادآورشد: طرح صالحین حلقه‌ای تربیتی برای انسان ‌سازی است تا انسان‌های معتقد و متعهد ساخته شوند و بتوانند در عرصه‌های مختلف جامعه نقش ایفا کنند.
وی گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج باید کانون تعلیم و تربیت و به کانون ایجاد و ساخت نیروهای انقلابی قرار گیرد.
زارع اضافه کرد: شجره طیبه بسیج با تعمیق ریشه‌های خود در تمام عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی گسترش شاخه و برگ در همه اقشار فضای ایران اسلامی و همه عرصه‌ها جا باز کرده است.
فرمانده بسیج حوزه الغدیر خورموج افزود: در این راستا پایگاه‌های مقاومت محلات به عنوان اصلی‌ترین رده و خط مقدم فعالیت‌های بسیجی از ابتدای شکل‌گیری این نهاد پاک،‌ نقشی محوری و بی‌بدیل در اشاعه تفکر ناب بسیجی داشته است.
زارع ادامه داد: با توجه به نقش اساسی و روشن بسیج در ترویج و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام (ره) بنابراین مسئولان پایگاه‌های مقاومت و متولیان طرح صالحین با اهتمام هرچه بیشتر و برنامه‌ریزی مناسب و بهره گیری از تمام امکانات موجود به گونه‌ای شایسته و درخور شان منزلت رفیع بسیج باشند.
وی بسیجیان را اصلی‌ترین مجریان و متولیان شجره طیبه طرح صالحین در مقابله با جنگ نرم دانست و تصریح کرد: بسیج باید با تلاش بی‌وقفه و مستمر خود و حضور در تمام عرصه‌ها مانع توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی شود.
زارع یادآور شد: دشمن با تمام قدرت همراه با تهدیدات نرم وارد عرصه شده است و باید بسیجیان با درایت و هوشیاری و بصیرت با آن مبارزه کنند.
وی از بسیجیان خواست تا سریعا در حلقه‌های صالحین قرارگیرند زیرا بسیجیان فعال در حلقه‌های خاص صالحین و بسیجیان عادی در حلقه‌های عام صالحین قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول