اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی:

خانواده‌ها سیبل و جوانان هدف جنگ نرم دشمن هستند

خبرگزاری فارس: فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دشمن در کمین تسخیر کانون خانواده‌هاست، خانواده‌ها را سیبل و جوانان را هدف جنگ نرم دشمن در توطئه برای براندازی نظام اسلامی در کشور عنوان کرد.

خانواده‌ها سیبل و جوانان هدف جنگ نرم دشمن هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا ظهر امروز در نشست مشاوران و مددکاران معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: تلاش‌های دشمن در جبهه جنگ سخت علیه جمهوری اسلامی ایران نتیجه‌ای ندارد چرا که جوانان و خانواده‌های مومن کشورمان پایبندی خود به ارزش‌های اسلامی و دفاع از حریم ولایت را در طول هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.
وی اظهار داشت: دشمن در تلاشی مذبوحانه سعی دارد تا تا با ایجاد سقوط فرهنگی و اخلاقی در جامعه اسلامی ظرفیت‌های اعتقادی جامعه را مخدوش و تحت‌تاثیر قرار دهد.
خرم‌نیا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی در کنار آرمان‌های امام راحل (ره) ایستاده و از آنها پاسداری کرده است، افزود: نخستین شهدای جنگ تحمیلی از پرسنل این نیرو هستند که در قالب ژاندارمری، کمیته‌های انقلاب و شهربانی در نقاط مرزی کشور ادای وظیفه می‌کردند و امروز نیز در امتداد همان دفاع مقدس در صف نخست مبارزه قرار دارند.
فرماندهی انتظامی استان در ادامه گفت: اکنون وظایف پلیس تنها به بر قراری نظم در مرزها و شهرها محدود نمی‌شود بلکه در ایجاد امنیت اخلاقی با استفاده از علوم روز فعالیت دارد.
خرم‌نیا بیان داشت: ایجاد مراکز مشاوره در شهرها گامی به سوی رفع معضلات اجتماعی است و مشاوران و مددکاران این نیرو نباید تنها منتظر مراجعه مردم در محل یگان خدمتی خود برای رفع مشکلات باشند.
وی اضافه کرد: مشاوران نیروی انتظامی باید به سراغ افرادی بروند که دچار مشکل شده‌اند و در رفع معضلات آنان اقدام به چاره‌اندیشی کنند.
خرم‌نیا با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت‌های ناجا به عنوان جهاد فی‌سبیل‌الله خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته هدف این است تا مشاوران پایور این نیرو با حضور در مدارس، دانشگاه‌ها و محلات ضمن ارزیابی وضعیت آن محیط به ارائه مشاوره‌های لازم در بخش‌های مختلف نیز بپردازند.
وی، جلوگیری از آسیب‌پذیری خانواده‌ها را از دیگر وظایف نیروی انتظامی برشمرد و اظهار داشت: اکنون این اعتماد در میان مردم به وجود آمده تا با مراجعه به مراکز مشاوره نیروی انتظامی برای مسائل و مشکلات خود چاره‌جویی کنند.
فرماندهی انتظامی استان همچنین از درخواست دادگستری استان برای افزایش مراکز مشاوره در سطح شهرها خبر داد و افزود: خوشبختانه این تقاضا به دلیل گرفتن نتایج خوب از مشاوره‌هایی است که به زوج‌ها در آستانه طلاق ارائه شده است.
خرم‌نیا بر ضرورت توجه به مشاوره‌های قبل از ازدواج توسط مراکز مشاوره نیروی انتظامی تاکید کرد و اظهار داشت: ورود به این بخش از زندگی مشترک زوج‌های جوان باعث کاهش آسیب‌های فردی و اجتماعی همچنین تامین سلامت روحی و اخلاقی جامعه می‌شود.
وی همچنین اضافه کرد: متاسفانه ریشه بسیاری از جرایم در طلاق و اعتیاد است که موجب وقوع جرایم تاسف بار می‌شود و ارائه خدمات مشاوره‌ای می‌تواند باعث کاهش چشمگیر این جرایم شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول