اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان آزادشهر:

توجه به کودکان و نوجوان از اولویت‎های کاری باشد

خبرگزاری فارس: مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آزادشهر گفت: کودکان و نوجوانان از سرمایه‎های اصلی جامعه هستند و توجه به آنان باید از اولویت‎های اصلی خانواده‎ها و مسئولان باشد.

توجه به کودکان و نوجوان از اولویت‎های کاری باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ زهرا ترک صبح امروز در دیدار با ملاقات با جمعی از مسئولان و خانواده‎های آزادشهری اظهار داشت: متاسفانه توجه ما به این قشر از جامعه به تهیه یک سری وسایل بازی و برنامه‎های تفریحی محدود شده است در حالی که کودکان و نوجوانان که به لحاظ شخصیتی مشغول شکل‎گیری هستند نیازمند توجه بیشتر هستند و به عبارت ساده‎تر مایل هستند دیده شوند و والدینشان و مسئولان در کنارشان باشند و به فعالیت‎های آنان توجه بیشتری داشته باشند.
وی همچنین تصریح کرد: کودکان سرشار از استعداد هستند که باید با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق نسبت به شکوفایی این استعدادها برنامه‌ریزی شود.
مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آزادشهر گفت: با توجه به دسترسی عمومی به رسانه‌های جمعی و ورود به فضاهای مجازی باید از این فرصت برای آگاه‌سازی کودکان و نوجوانان استفاده و در راستای مصون ماندن آنها از تهدیدهای احتمالی برنامه‌ریزی کنیم.
ترک با اشاره به نقش خانواده‎ها در تربیت اولیه کودکان اظهار داشت:‌با توجه به اینکه اولین محیطی که کودک با آن در ارتباط است، خانواده است، لذا محیط خانواده عامل موثر در تکوین و تحول شخصیت کودک است و حکم کانالی را دارد که به وسیله آن، کودک با فرهنگ اجتماع خود مانوس می‎شود و عادات و عواطفی را در او ایجاد می‎کند که شخصیت او را تحت تاثیر قرار می‎دهد.
وی خاطرنشان کرد:‌ به طور کلی طرز تفکر والدین یا سایر اعضای خانواده به هر شکلی که باشد کم و بیش در فرزندان آنها تاثیر می‎گذارد. 
مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آزادشهر تصریح کرد:‌ باید برای کودکانی که سرشار از استعداد هستند به گونه‎ای برنامه‎ریزی کنیم که در آینده به گذشته خود ببالیم و آینده‎ای قرآنی و آسمانی و علوی و رضوی برای کودکان رقم بزنیم.
ترک همچنین با اشاره به برگزاری جشن بادبادک‎ها در حوالی زیتون‎تپه آزادشهر گفت: در این جشن خانواده‎های زیادی را دعوت کردیم و انتظار داشتیم مسئولان شهرستان هم همراه ما باشند که استقبال آن چنانی صورت نگرفت و شرمنده بچه‎ها شدیم.
وی از علاقه‎مندی کودکان و نوجوانان به بحث نجوم در این شهرستان خبر داد و گفت: انتظار است مرکز کوچکی به منظور رصد ستارگان برای بچه‎ها داشتیم که با وجود پیگیری‎ها و مکاتبات زیاد این امر میسر نشده است لذا از مسئولان به ویژه شهردار و شورای اسلامی شهر انتظار یاری و مساعدت داریم.
مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آزادشهر برگزاری نمایشگاه نقاشی با عنوان سفیران الهی در هفته کرامت را از جمله فعالیت‎های این کانون اعلام کرد که با استقبال خوب بچه‎ها روبرو شده است.
ترک با اشاره به علاقه‎مندی کودکان و نوجوانان به فعالیت‎های قرآنی و مذهبی از برگزاری کلاس‎های قرآنی و آشنایی با احادیث، روایات و احکام اسلامی در این مرکز خبر داد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول