اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد:

دستگاه‌های اجرایی برای ساماندهی کودکان خیابانی اقدام کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند مطابق با وظایفی که برای آنها در زمینه جمع‌آوری و ساماندهی کودکان خیابانی تعریف شده است اقدامات لازم را به انجام برسانند.

دستگاه‌های اجرایی برای ساماندهی کودکان خیابانی اقدام کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، محمد ابراهیم افشاری از ادغام کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی با کارگروه تخصصی بانوان و خانواده خبر داد.
وی اظهار داشت: در راستای جلوگیری از موازی‌کاری و ارتقای میزان اثربخشی این امر دو کارگروه در یکدیگر ادغام میِ‌شوند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکل چندانی در زمینه ساماندهی کودکان خیابانی در استان نداریم، گفت: این مسئله از سوی سازمان بهزیستی پیگیری شده است و مشکل خاصی در این رابطه مشاهده نمی‌شود.
افشاری یادآور شد: شهرداری باید همکاری لازم را با بهزیستی برای ساماندهی کودکان خیابانی به انجام برسانند و در رابطه با فروش روزنامه با لباس مخصوص توسط این افراد مساعدت لازم را داشته باشند.
وی تصریح کرد: اتباع افغانستانی که به صورت غیر مجاز در کشور زندگی می‌کنند مشکلات متعددی برای اجتماع به وجود می‌آورند که باید به جد مورد توجه قرار گیرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان اردوگاه دارد اما بر اساس ابلاغیه وزارت کشور از پذیرش کودکان زیر 16 سال در این اردوگاه باید خودداری شود.
وی به معضل مواد مخدر اشاره کرد و افزود: آموزش و دادن هشدار در محیط‌های مختلف باید در نظر گرفته شود و اگر می‌خواهیم به جوانان هشدار دهیم باید این امر از مدارس آغاز شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول