اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

کودکان باید پیام‏رسان دوستی و عدالت باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به روز جهانی کودک گفت: کودکان باید پیام‏رسان دوستی و عدالت باشند.

کودکان باید پیام‏رسان دوستی و عدالت باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری بعد از ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت روز جهانی کودک در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان فیروزکوه برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: خدا را شاکرم که امروز توانستم در کنار شما گل‏های زندگی حضور یابم.
وی خطاب به کودکان و نوجوانان گفت: این روز متعلق به شماست و این روز را به شما تبریک می‏گویم و امیدوارم که همیشه موفق، سلامت و سرزنده باشید.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: یکی از دلایل نامگذاری روز کودک این است که شما کودکان به فکر و یاد هم باشید حتی به فکر کودکانی که در غزه، سومالی، عراق و ... زندگی می‏کنند و از امنیت و سلامت لازم برخوردار نیستند.
افشارنادری ادامه داد: خوشبختانه قرآن، اسلام و ائمه (ع) توجه فراوانی به کودکان و نوجوانان این سرمایه‏های زندگی داشته‏اند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: شما کودکان باید پیام‏رسان دوستی و عدالت باشید.
وی اضافه کرد: در حال حاضر شما کودکان از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستید و در این راستا باید درس بخوانید، برنامه‏ریزی داشته باشید چون آینده کشور عزیزمان به دست شماست.
افشارنادری ادامه داد: کودکان باید به بهداشت و سلامت خود بسیار توجه کنند و همواره در زندگیشان تلاش داشته باشند تا به اهداف والایشان برسند.
وی گفت: در سایه آرامش، محبت و دوستی والدین است که شخصیت کودکان شکل می‏گیرد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: امید است که والدین وقت زیادی را صرف تربیت فرزندانشان کنند تا آینده روشنی نصیب آنها شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول