اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته فرهنگی کرمانشاه خاتمه یافت

خبرگزاری فارس: اختتامیه هفته فرهنگی هنری کرمانشاه با حضور مدیر‌کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در کاخ موزه گلستان تهران برگزار شد‌.

هفته فرهنگی کرمانشاه خاتمه یافت
به گزارش خبر گزاری فارس از کرمانشاه، مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در مراسم اختتامیه هفته فرهنگی کرمانشاه در کاخ موزه گلستان تهران اظهار کرد: از تمام هنرمندان و دست اندر‌کارانی که در این نمایشگاه به هر نحوی مسئولیتی بر عهده داشتند و هنرنمایی کردند تشکر می‌کنم‌. 
جلیل رحیمی همچنین‌ از طرف دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه به علت عدم حضورش در این مراسم عذرخواهی کرد و ادامه داد: ‌هاشمی بسیار تمایل به حضور در این مراسم داشت اما به علت مسئولیت‌هایی که در رابطه با سفر مقام معظم رهبری برعهده ‌داشت‌ حضورش در استان کرمانشاه لازم و ضروری بود.
‌در مراسم اختتامیه چند گروه کرمانشاهی از جمله گروه موسیقی سماء به سرپرستی مسعود محمدی‌ و گروه هلپرکه اکرانه که سرپرستی آن را کیانوش شاه ویسی بر عهده داشت، هنرنمایی کردند.
در گروه بیستون نوازندگی‌ دهل را علی رحیمی‌نژاد‌ و نوازندگی سورنا را علی دارابی عهده‌دار بودند.
گروه تنبورنوازان بیستون به سرپرستی بهزاد مرادی و خوانندگی جمشید عزیزخانی،‌ شاعر نامی کرمانشاه‌، هنرنمایی کردند.
این گروه تاکنون سه عنوان برترین گروه موسیقی را دریافت کرده است‌ و نوازندگان‌ تنبور آن را جهانگیر جمشیدی، بهزاد مرادی، هوشنگ ادب آوازه، مهرداد اکبری و همچنین نوازندگی عود را کوروش بهرامی‌، نوازندگی‌ کمانچه را شهاب شهریاری و نوازندگی‌ دف را شاهین پسیان برعهده داشتند‌.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول