اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از دهم مهرماه جاری؛

هفته فرهنگی خراسان شمالی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی، امور فرهنگی اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از برگزاری هفته فرهنگی این استان در کاخ گلستان تهران خبر داد.

هفته فرهنگی خراسان شمالی برگزار می‌شود
محسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: هفته فرهنگی خراسان شمالی از 10 مهر جاری تا 17 مهر به مدت یک هفته برپا خواهد بود.
وی گفت: طی این هفته علاوه بر برپایی غرفه‌های صنایع دستی، معرفی جاذبه‌های گردشگری، گروه‌های موسیقی سنتی استان نیز به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
مسئول روابط عمومی، امور فرهنگی اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی در بخش‌های گردشگری و سایر بخش‌ها را از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی این استان به همین مناسبت عنوان کرد.
وی تصریح کرد: هفته فرهنگی خراسان شمالی در کاخ گلستان با هدف معرفی هر چه بیشتر فرهنگ، سنت‌ها و آیین‌های این استان به اجرا در می‌آید.
عباسی اظهار داشت: این برنامه فرهنگی صبح و بعد از ظهر در این محل برپا بوده و هم‌وطنان می‌توانند طی این مدت از برنامه‌های متنوع فرهنگی و غرفه‌های برپا شده بازدید کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته گردشگری در خراسان شمالی به اجرا در می‌آید، افزود: به همین مناسبت دفتر شرکت توسعه گردشگری در خراسان شمالی گشایش خواهد یافت.
مسئول روابط عمومی، امور فرهنگی اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با بیان اینکه این شرکت در راستای توسعه زیرساخت‌ها و بهره برداری از تأسیسات گردشگری ایجاد شده است، گفت: این شرکت تاکنون احداث یک‌هزار مجتمع خدمات بهداشتی در محورهای ارتباطی کشور و خراسان شمالی را بر عهده داشته است.
وی اظهار داشت: احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی که از مصوبات هیئت دولت در خراسان شمالی نیز بوده از دیگر وظایف این شرکت به شمار می‌رود.
عباسی تصریح کرد: مطالعه و شناسایی ظرفیت‌های استان و تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری در تأسیسات گردشگری شامل هتل‌ها، کمپینگ‌ها و دهکده‌های گردشگری و... از دیگر فعالیت‌های شرکت توسعه گردشگری است.
وی اظهار امیدواری کرد تا با راه اندازی دفتر شرکت توسعه گردشگری در خراسان شمالی این بخش در استان هر چه بیشتر توسعه یابد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول