اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان بوشهر خبر داد:

اجرای نمادین رزم رئیسعلی دلواری در هفته فرهنگی بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث ‌فرهنگی استان بوشهر از اجرای نمادین رزم رئیسعلی دلواری در هفته فرهنگی بوشهر خبر داد.

اجرای نمادین رزم رئیسعلی دلواری در هفته فرهنگی بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد دشتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به اجرای نمادین رزم رئیسعلی دلواری در هفته فرهنگی بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: هفته فرهنگی بوشهر بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان بوشهر است.
وی با اشاره به برپایی هفته فرهنگی استان از نهم تا پانزدهم مهرماه در ارگ آزادی ادامه داد:  ارائه اقلام تبلیغاتی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری موجود در استان از بخش‌های این برنامه است.
دشتی  به فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود در حوزه گردشگری استان اشاره کرد و ابراز داشت: معرفی این فرصت‌ها از طریق توزیع بسته‌های سرمایه‌گذاری به ویژه در حوزه مناطق نمونه گردشگری از برنامه های میراث فرهنگی در این هفته است. 
 وی با اشاره به برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی در این نمایشگاه گفت: در این غرفه‌ها انواع صنایع‌دستی استان همچون صنایع‌دریایی و بافته‌های داری عرضه می‌شود.
دشتی با بیان اینکه اجرای آئین‌های معنوی و سنتی از دیگر ویژه برنامه‌های هفته فرهنگی بوشهر است از برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی و رزم رئیسعلی دلواری در این هفته فرهنگی خبر داد.
این مقام مسئول با اشاره به برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی گفت: در این غرفه‌ها انواع صنایع‌دستی استان همچون صنایع‌دریایی و بافته‌های داری عرضه می‌شود.
دشتی در ارتباط با دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی بوشهر گفت: برنامه پیاده روی همگانی برای خانواده‌های پرسنل میراث فرهنگی امروز برگزار و به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا می‌شود.
وی اظهار داشت:جشنواره مجسمه‌های شنی در روز هشتم مهر ماه امسال در پارک سیادت بوشهر برگزار و به هنرمندان برتر که بهترین اثر را ساخته باشند جوایزی اهدا می‌شود.
دشتی گفت: بازدید رایگان از موزه‌ها، به صدا درآوردن بوق کشتی‌ها توسط اداره کل بنادر و دریانوردی، نصب پلاکارد در سطح شهر و تخفیف تاسیسات گردشگری را از دیگربرنامه‌های هفته گردشگری در استان بوشهر است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول