اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام هفته فرهنگی اکو در خراسان شمالی مطرح کرد:

ساماندهی 10 کمیته برای برگزاری هفته فرهنگی اکو

خبرگزاری فارس: قائم مقام هفته فرهنگی اکو در خراسان شمالی گفت: 10 کمیته برای برگزاری هفته فرهنگی اکو در این استان ساماندهی شده است.

ساماندهی 10 کمیته برای برگزاری هفته فرهنگی اکو
سیدکریم سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این کمیته‌ها شامل کمیته اقتصادی، کمیته سرمایه‌گذاری، کمیته فرهنگی، کمیته گردشگری، حراست و حفاظت فیزیکی، اسکان و پذیرایی، جانمایی و نمایشگاهی، اطلاع رسانی و تبلیغات، تشریفات و کمیته آماده‌سازی است.
وی با بیان اینکه مسئول کمیته سرمایه‌گذاری همایش فرهنگی اکو بر عهده اداره کل اقتصاد و دارایی استان است، افزود: در این کمیته 12 دستگاه استان عضویت دارند.
سجادی تصریح کرد: کمیته اقتصادی نیز بر عهده دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی بوده که 10 دستگاه نیز در این کمیته عضو هستند.
به گفته وی، کمیته حراست و حفاظت فیزیکی نیز از ابتدای فعالیت ستاد هفته فرهنگی اکو در استان فعال شده و علاوه بر فرماندهی انتظامی استان، حراست ادارات عضو نیز در این کمیته فعال هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌های مختلف فرهنگی در این هفته اظهار داشت: بر همین اساس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عهده دار مسئولیت کمیته فرهنگی شده که دستگاه‌های فرهنگی و شهری در این کمیته عضو هستند.
وی کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات را متشکل از رسانه‌ها عنوان کرد و گفت: مسئولیت این کمیته را اداره کل صدا و سیمای خراسان شمالی بر عهده دارد.
سجادی با بیان اینکه برای ارزیابی و نظارت دستگاه‌های عضو هفته فرهنگی اکو نیز کمیته نظارت فعال شده است، افزود: در این کمیته نمایندگان کمیته‌های 10گانه عضویت دارند.
وی مسئولیت کمیته آماده سازی این رویداد را مدیرکل دفتر فنی استانداری عنوان کرد و گفت: در این کمیته 9 دستگاه عضو هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی همچنین مسئول کمیته جانمایی و نمایشگاهی را معاونت هنرهای سنتی و صنایع دستی میراث فرهنگی استان و همچنین مسئولیت کمیته تشریفات با عضویت هشت دستگاه را حوزه استاندار خراسان شمالی عنوان کرد.
قائم مقام هفته فرهنگی اکو در خراسان شمالی اظهار داشت: مسئولیت کمیته گردشگری، اسکان و پذیرایی نیز با معاونت برنامه‌ریزی استانداری بوده که دستگاه‌های مختلف فرهنگی، گردشگری و عمرانی استان در این کمیته عضویت دارند.
وی با بیان اینکه استاندار به عنوان رئیس هفته فرهنگی اکو در خراسان شمالی عهده‌دار مسئولیت هستند، اظهار داشت: دبیری برگزاری این همایش بین‌المللی را مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بر عهده دارند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول