اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی کرمان خبر داد:

برگزاری هفته فرهنگی کرمان در کاخ موزه سعدآباد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: هفته فرهنگی کرمان از دهم تا 16 مهر ماه در کاخ موزه سعدآباد تهران برگزار می‌شود.

برگزاری هفته فرهنگی کرمان در کاخ موزه سعدآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، هادی ایرانمنش اظهار داشت: این هفته در راستای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری استان پهناور کرمان برپا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سازمان جهانی جهانگردی شعار «گردشگری پیوند دهنده فرهنگ‌ها» را برای سال جاری برگزیده است، تصریح کرد: در هفته فرهنگی کرمان، شهرستان‌های مختلف استان در غالب 30 غرفه توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.
ایرانمنش‌ برگزاری شب‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی کرمان در کاخ موزه سعدآباد عنوان و خاطر‌نشان کرد: در هر یک از شب‌های فرهنگی، چهار شهرستان به معرفی داشته‌‌ها و ظرفیت‌های خود می‌پردازند.
وی اجرای موسیقی محلی، برپایی سیاه چادر عشایر و برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی را از برنامه‌های اصلی این اداره کل در ایام مذکور برشمرد و ابراز داشت: در هفته فرهنگی کرمان محصولات و تولیدات صنایع دستی، غذاهای محلی و شیرینی جات سنتی به بازدید کنندگان عرضه می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول