اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

آماده برگزاری هفته فرهنگی ایروان در اصفهان هستیم

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: آماده برگزاری هفته فرهنگی اصفهان در ارمنستان هستیم و در صورت تمایل، مقدمات برپایی هفته فرهنگی ایروان در ارمنستان را داریم.

آماده برگزاری هفته فرهنگی ایروان در اصفهان هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی در دیدار با سفیر ارمنستان اظهار داشت: ایران و ارمنستان از گذشته‌های دور در بخش‌های مختلف با یکدیگر تعاملات زیادی داشته‌اند و هم‌اکنون نیز در بسیاری از زمینه‌ها دو کشور با یکدیگر همکاری دارند.
وی افزود: بسیاری از ارامنه ساکن ایران در اصفهان زندگی می‌کنند و  مدیریت استان و مسئولان این شهر دارای روابط خوبی با ارامنه اصفهان هستند.
استاندار اصفهان در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که آیا رایزنی‌هایی برای لغو روادید به منظور سفر به دو کشور شده است، بیان کرد: در حال حاضر افرادی که قصد سفر به ارمنستان و یا ارامنه‌ای که ایران را برای سفر انتخاب می‌کنند، بدون هیچ مشکلی می‌توانند میان مرز دو کشور تردد داشته باشند و در این باره مذاکراتی انجام نشده است.
وی اضافه کرد: روابط مدیریت استان با اسقف اعظم و پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان، شورای خلیفه‌گری و حوزه جنوب کشور و نماینده ارامنه در مجلس بسیار خوب است و مشکلی با ارامنه استان اصفهان نداریم.
ذاکر اصفهانی با بیان اینکه مدیریت استان آماده برگزاری هفته فرهنگی اصفهان در کشورهای دوست خود است، اظهار داشت: آمادگی کامل خود را برای برگزاری هفته فرهنگی ایروان در شهر اصفهان و هفته فرهنگی اصفهان در ارمنستان اعلام می‌کنیم.
انتهای پیام،/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول