اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرسابق آبفا نهبندان خبر داد:

اصلاح و توسعه 60 کیلومتر شبکه آب در نهبندان

خبرگزاری فارس: مدیرسابق امور آب و فاضلاب شهری نهبندان گفت: طی 8.5 سال 60 کیلومتر شبکه آب در نهبندان مورد اصلاح و توسعه قرار گرفته است.

اصلاح و توسعه 60 کیلومتر شبکه آب در نهبندان
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، احمد خیردوست یکشنبه‌شب در جلسه معارفه سرپرست جدید امور آب و فاضلاب شهری نهبندان اظهار داشت: طی 8.5 سال خدمتم در شهرستان مبلغی بالغ بر 50 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی به این نهاد اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه با این اعتبارات پروژه‌های زیادی از قبیل اصلاح و توسعه 60 کیلومتر شبکه آب و حصارکشی و بهسازی تاسیسات و چاه‌ها به تعداد 12 مورد انجام شده است، تصریح کرد: احداث، تجهیز، ساخت اتاقک، حصارکشی، محوطه‌سازی و خطوط تاسیسات آب در چهار حلقه چاه صورت پذیرفته است.
مدیر سابق امور آب و فاضلاب شهری نهبندان ادامه داد: برای یک حلقه چاه بحران(حوادث) عملیات احداث، تجهیز، حصارکشی، محوطه‌سازی، نصب دیزل ژنراتور و اتاقک‌های چاه انجام گرفت.
خیردوست بازسازی انشعابات فرسوده شهرستان را بالغ بر یک‌هزار و 800 رشته عنوان کرد و افزود: با این اعتبارات 100 باب حوضچه شیرآلات و سه باب مخزن ذخیره آب با مجموع ظرفیت 2 هزار متر مکعب احداث شده است.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان با این اعتبارات ایجاد و اجرای حدود 15 کیلومتر خط انتقال و دو باب ایستگاه پمپاژ انجام شد، گفت: طی این مدت احداث و تکمیل دو باب ساختمان تله‌مترنیک(کنترل از راه دور) و خرید و نصب تجهیزات تله‌مترنیک برای تمامی تاسیسات صورت گرفت.
مدیر سابق امور آب و فاضلاب شهری نهبندان خرید و نصف تجهیزات بی‌سیم نهبندان، تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه میکروبی آب با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، طراحی و اجرای فاز نخست مسکن مهر و خرید و طراحی لوله برای فاز دو مسکن مهر نهبندان را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.
خیردوست فروش و نصب تعداد 2 هزار و 176 انشعاب آب و تعویض کنتورهای معیوب به تعداد 2 هزار و 500 فقره را از فعالیت‌های بخش جاری امور آب و فاضلاب شهری نهبندان طی این مدت دانست و اظهار داشت: طی این مدت 5 هزار و 447 مورد رفع اتفاقات، اخذ 18 جلد سند مالکیت برای تاسیسات و راه‌اندازی سایت مشترکین و صدور قبض انجام شده است.
وی تصریح کرد: استحصال حدود 16 میلیون متر مکعب آب و ایجاد فضای سبز در محل چاه‌های تامین آب از دیگر اقدامات بخش جاری این نهاد طی این مدت به شمار می‌اید.
فرماندار نهبندان نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اینکه فلسفه وجودی تمامی مدیران و مسئولان خدمت‌ بی منت است، افزود: به فرموده امام علی(ع) گشاده‌رویی و رفتار محبت‌آمیز مردم را نسبت به نظام و دولت خشنود و خوش‌بین می‌کند لذا مدیران باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
حسین شرافتی با بیان اینکه مدیران این نظام و دولت باید با تدبیر و مدبر باشند، گفت: مسئولان امروزه باید برنامه‌ریزی‌های خویش را بر مبنای کار کارشناسی شده و افق چندین ساله مطرح و اجرا کنند تا در هر برهه از زمان نیاز مردم بر طرف شود.
وی با اشاره به اینکه آب مایه حیات و بقای انسان است، گفت: اما افراد قدر این نعمت گران‌بها را ندانسته و با عدم صرفه‌جویی سبب هدر رفت و اسراف آن می‌شوند و امروزه با توجه به بحران‌های آب تلاش تمامی مدیران و اصحاب رسانه باید در راستای فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف و مصرف بهینه از منابع به ویژه آب باشد.
در ادامه این جلسه از عملکرد احمد خیردوست در مدت 8.5 سال خدمت در این شهرستان تقدیر و علیرضا نخعی به عنوان سرپرست جدید امور آب و فاضلاب نهبندان معرفی شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول