اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت گل‎آلود بودن؛

آب شرب شهر انبالوم قابل شرب نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر انبارالوم گفت: آب شرب شهر انبالوم به علت گل‎آلود بودن قابل شرب نیست.

آب شرب شهر انبالوم قابل شرب نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ حجت‎الاسلام محمد شیخی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان آق‎قلا با اشاره به مشکل آب آشامیدنی شهر انبارالوم، اظهار کرد: آب آشامیدنی این شهر در اکثر ساعات روز گل‎آلود است برای رفع این مسئولان مرتبط اقدام لازم را انجام دهند.
وی تصریح کرد: ‌اگر مدیران در این شهر ساکن باشند متوجه خواهند مردم با چه مشکلی مواجه هستند که برای تامین آب شرب مجبورند از آب معدنی استفاده کنند.
امام جمعه شهر انبارالوم گفت:‌ با وجود محرومیت می‎تواند برنامه‎ریزی درست کرد که این محرومیت برطرف شود.
شیخی افزود: روایت است که جایی آب و خاک وجود دارد محرومیت از آن رخت برخواهد کرد.
وی ادامه داد:‌ هم اکنون استان‎ها کویری در کشور که از نظر استعداد‎های از مناطق ما بیشتر نیستند با برنامه‎ریزی درست، کار مضاعف و استفاده درست از منابع آب و خاک، آن منطقه را به تحول رساندند.
امام جمعه شهر انبارالوم گفت: وجود سد وشمگیر در این منطقه یک فرصت است که باید با استفاده درست از این مناطق به توسعه این شهر کمک کرد.
شیخی افزود: درختانی که در این منطقه کاشته شد بهره‎وری خوبی دارند که نیازمند این است که عزم جدی برای توسعه آن برداشته شود.
وی اضافه کرد:‌ با همین آب کم، استفاده درست از منابع و استفاده از روش‎های مکانیزه می‎توان تحول در این منطقه ایجاد کرد.
شیخی افزود: این شهر در آستانه شهرستان شدن است که مدیران و نمایندگی ادارات اقدامات لازم برای استقرار دستگاه‎های دولتی در این شهر اقدام لازم انجام دهند.
امام جمعه شهر انبارالوم همچنین با اشاره به مشکل برق این شهر گفت: شهر انبارالوم در تابستان با مشکل شدید افت و کمبود برق مواجه است.
وی ادامه داد:‌ تیرهای برق که در وسط خیابان‎های شهر انبارالوم وجود دارد باید برداشته شود تا دیگر عملیات اجرایی که شهرداری قرار است انجام دهد با سرعت آغاز شود.
شیخی این شهر، را نمونه بارز زندگی مسالمت‎آمیز اقوام ذکر کرد و گفت: برادران شیعه و سنی در این شهر با وحدت و انسجام الگو عملی زندگی مسالمت‎آمیز هستند.
انتهای پیام؛/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول