اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار شهرستان قاین خبر داد:

انتقال آب شرب از تجنود و آهنگران به قاین

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان قاین گفت: باید طرح مطالعاتی انتقال آب تجنود و آهنگران در اولویت قرار گیرد تا بتوان از آب این مناطق برای آب شرب در قاین استفاده کنیم.

انتقال آب شرب از تجنود و آهنگران به قاین
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرهاد فلاحتی صبح امروز در سومین نشست کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان قاین اظهار داشت: به هر میزان که جامعه در مقابل هر هجومی مطلع‌تر و آگاه‌تر باشد آسیب کمتری می‌بیند و آمادگی کاملی در مقابل آسیب‌ها پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: همه ما نیاز به سلامتی داریم و عمده فعالیت‌های اجتماعی ما به سلامتی بر می‌‌گردد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان قاین تاکید کرد: بحث اطلاع‌رسانی با توجه به اینکه در چند روز آینده آغاز سال تحصیلی جدید را داریم برای دانش‌آموزان آموزش باید در دستور کار قرار گیرد و در دانشگاه‌ها نیز با هماهنگی شبکه بهداشت در فضای مجازی دانشگاه اطلاع‌رسانی شود.
فلاحتی گفت: شبکه بهداشت و درمان نظارت جدی بر رستوران‌ها، خوابگاه‌های دانش‌آموزی، رستوران‌ها، پادگان‌های نظامی و انتظامی داشته باشد و بدون اغماض با متخلفان برخورد کند.
وی با بیان اینکه باید در بحث آبرسانی سیار کلر مطلوب برای مصرف‌کننده تامین شود، اظهار داشت: در حال حاضر 55 روستا با تانکر آبرسانی می‌شود.
فلاحتی یادآور شد: در زمینه جمع‌آوری زباله‌های روستایی باید از طریق دهیاران اطلاع‌رسانی و دقت لازم انجام شود.
وی تصریح کرد: باید طرح مطالعاتی تجنود و آهنگران در اولویت قرار گیرد تا بتوان از آب این مناطق برای آب شرب در قاین استفاده کنیم.
انجمن عمومی کتابخانه‌های شهرستان قاین نیز صبح امروز تشکیل جلسه داد.
فرماندار قاین در این نشست گفت: بودجه‌های زیادی در بحث فرهنگی در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، بسیج و هلال احمر هزینه می‌شود که باید بخشی به کتابخوانی اختصاص یابد.
غلامعلی حبیبی‌منش تصریح کرد: کتابدار می‌تواند منبع و مرجعی برای کتابخوانی باشد یعنی نیازسنجی کند، ابتکار عمل داشته باشد و راه حل ارائه دهد.
وی با بیان اینکه باید در امر کتابخوانی انگیزه وجود داشته باشد، گفت: استفاده از کتاب‌های درسی و کمک درسی در کتابخانه‌ها و تشویق و ترغیب دانش‌آموزان و دانشجویان سبب استفاده بیشتر از کتابخانه‌ها و فرهنگ کتابخوانی می‌شود.
فرماندار قاین اضافه کرد: کتابخانه مسجد غدیر برای تجهیز و راه‌اندازی در اختیار امور کتابخانه‌ها قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/خ20
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول