اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر خبر داد:

محروم بودن 60 درصد روستاییان کوثر از آب شرب

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: 60 درصد روستاهای این شهرستان زیر پوشش آب و فاضلاب روستایی نیستند که این امر مشکلاتی را برای ساکنان روستاها رقم زده است.

محروم بودن 60 درصد روستاییان کوثر از آب شرب
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدسعدالله رئیس‌ساداتی صبح امروز در جلسه شورای بهداشت و درمان شهرستان کوثر اظهار کرد: عواقب سوء این میزان کمبود در روستاهای کوثر به وضوح مشهود است که انتظار می‌رود مسئولان امر با حساسیت بیشتری با موضوع برخورد کنند.
وی با تاکید بر کلرزنی مستمر آب این روستاها خاطرنشان کرد: زیرپوشش بردن این میزان افراد در روستاهای کوثر همت جدی دولت و مسئولان را می‌طلبد که امیدواریم از قبل سفر چهارم هیئت دولت به استان اعتبار مورد نیاز این طرح فراهم شده و مردم این روستاها از نعمت آب و فاضلاب برخوردار شوند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از کلنگ‌زنی بیمارستان شهرستان کوثر با 6 میلیارد ریال اعتبار اولیه در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: درمانگاه زرج‌‌آباد کوثر به زودی تکمیل می‌شود و برای این پروژه نیز یک میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.
فرماندار کوثر درمان را از مباحث مهم توسعه هر منطقه دانست و تصریح کرد: باید دستگاه‌های اجرایی به امر بهداشت نگاه فراسازمانی داشته و با یک تعامل مؤثر و سازنده تمام تلاش‌های خود را در راستای ارتقای بهداشت شهرستان به کار گیرند.
رئیس‌ساداتی همچنین بر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: باید با افرادی که سلامت محیط و روان مردم را به خطر می‌اندازند و با عدم رعایت بهداشت محیط، فرهنگ جامعه را تضعیف می‌کنند قاطعانه برخورد شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مدیر مرکز بهداشت شهرستان و دبیر این شورا دفن غیر اصولی زباله‌ها، ناتمام ماندن تعبیه چاه‌های فاضلاب و لزوم تعمیر کشتارگاه گیوی و انباشت زباله و نخاله ساختمانی را از مواردی دانست که سلامت منطقه را با خطر مواجه می‌سازد.
حمید ناظری از وجود 34 خانه بهداشت و پنج مرکز جهت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی درسطح شهرستان کوثر خبر داد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول