اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش همدان:

مبلغان عامل پویایی و ترویج اسلام هستند‌

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش همدان گفت: ایران با تربیت طلبه‌های جوان از سراسر جهان و بازگشت آنها به کشورشان اسلام را زنده و پویا ساخته است.

مبلغان عامل پویایی و ترویج اسلام هستند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن مظاهری ظهر امروز در همایش تجلیل از دانش‌آموزان دختر در جشنواره ملی و استانی مهرآفرینان فاطمی در همدان اظهار کرد: کشور اسلامی ایران با تربیت طلبه‌های جوان از سراسر جهان و بازگشت آنها به کشورشان اسلام را زنده و پویا ساخته و این واقعیت را به جهانیان اعلام می‌کند که مبلغان اسلام در سراسر جهان حضور دارند.
وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت‌معصومه(س) و بزرگداشت روز دختر زیارت حرم این بانوی بزرگ را مؤثر در کسب کرامات دینی عنوان کرد و افزود: اگر مزار مطهر بانوی دو جهان حضرت فاطمه‌ الزهرا(س) مشخص نیست قطعا کراماتی که در زیارت حضرت معصومه(س) نصیب زوار ایشان می‌شود بسیار متعالی و در حد آن حضرت است.
معاون پرورشی و تربیت ‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش همدان خاطرنشان کرد: همه و خصوصا دختران جامعه ایران باید از رفتارها و بیانات بانوان بزرگ اسلام درس گرفته و زندگی ایشان را سرلوحه عمل خود قرار دهند.
همچنین مشاور بانوان اداره کل آموزش و پرورش همدان نیز گفت: دختران امروز مدیران و مادران فردای جامعه ما هستند و ما موظفیم تا این نوگلان نوجوان و جوان را در حیطه سیر اجتماعی یاری کرده و راهنمایان خوبی برایشان باشیم.
اعظم بهرامی عنوان کرد: این امر وظیفه ما را به عنوان مسئولان آموزش و پرورش خطیرتر کرده چرا که تربیت دختران خوب تربیت فرزندان صالح را به دنبال دارد.
وی تصریح کرد: سال گذشته دو جشنواره ملی و استانی برای دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه و زنان فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد که در بخش دانش‌آموزی در بین 32 استان کشور تنها 15 استان موفق به کسب رتبه شدند و در این میان همدان توانست دو رتبه سوم کشوری را در بخش عکس و پوستر به خود اختصاص دهد.
مشاور بانوان اداره کل آموزش و پرورش همدان در پایان نقش دختران را در جامعه بسیار مهم قلمداد کرده و بیان کرد: اگر بتوانیم با تربیت درست و آموزش‌های لازم دختران را به سمت و سوی مذهب و اصالت سوق دهیم می‌توانیم بیش از پیش به دارا بودن آینده‌ای روشن امیدوار باشیم.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول