اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مبلغان استان بوشهر تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: یکهزار و 100 نفر از روحانیون و مبلغان استان بوشهر که در ماه رمضان فعالیت کردند، تجلیل شدند.

مبلغان استان بوشهر تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر دوشنبه شب در این آیین گفت: در ماه مبارک رمضان سال ‌جاری یکهزار و 100 مبلغ و مبلغه از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر به روستاها، بخش‌ها و مناطق مختلف این استان اعزام شدند که نسبت به سال گذشته، 100 درصد افزایش داشته است.
وی با تاکید بر ضرورت حضور گسترده روحانیان در ماه مبارک رمضان برای اشاعه فرهنگ غنی اسلام و پاسخگویی به شبهات فکری و اعتقادی مردم به ویژه جوانان، ‌اعزام بیش از هزار و 100 نفر مبلغ در سطح شهرستان‌های استان را به عنوان اولویت اول برنامه‌های فرهنگی اعلام کرد.
موسوینیا اظهار کرد: اگر مبلغ از مخاطب آگاهی کامل و کافی داشته باشد میتواند به کاهش آسیب‌ها کمک کند.
وی افزود: ریشه‌یابی مشکلات دینی و شناخت علائق و توانایی مخاطب، انتخاب و گزینش مطالب راهکارهای تأثیر گذارتر شدن مراحل فعالیت دینی مبلغان به ویژه در بین نوجوانان و جوانان است.
مدیر‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر خاطر‌نشان کرد: ‌نیازسنجی و مخاطب‌شناسی، اخلاص در تبلیغ، رفتار اسلامی، صحیح، مختصر و مستند بودن محتوای تبلیغ را از مهم‌ترین ویژگیهای یک تبلیغ موفق است.
موسوینیا بیان کرد: هدف این اداره کل از اعزام مبلغین در نقاط مختلف استان بوشهر، ترویج فرهنگ دینی و آشنایی مردم با احکام و فرایض اسلامی در شهر و روستا است.
وی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر امسال با همکاری و هماهنگی هیئت امنای مساجد شهری و روستای توانست اکثر مساجد شهری و روستایی را از حیث وجود روحانی و مبلغ تامین کند.
موسوی‌نیا تصریح کرد: مبلغین و مبلغان در مساجد، حسینیه‌ها، مصلاها و اماکن عمومی مناطق شهری و روستایی استان به بیان احکام شرعی، پاسخ به شبهات، معارف اسلامی، اقامه نماز جماعت، ارتباط با جوانان و مشاوره دینی پرداختند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول