اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کل کشور:

مبلغ دیه 90 میلیونی هنوز تغییری نکرده است

خبرگزاری فارس: دادستان کل کشور از عدم تغییر مبلغ دیه 90 میلیون تومانی خبر داد.

مبلغ دیه 90 میلیونی هنوز تغییری نکرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه سفر به مازندران و شرکت در یادواره شهدای فریدونکنار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیاری از مردم درباره مصونیت‌های قانونی خود آگاه نیستند که تمام دستگاه‌ها و رسانه‌ها باید این موضوع را دنبال کنند که از برنامه‌های قوه قضائیه نیز هست و مردم نیز باید به حقوق و وظایف خود آگاه شوند.
وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی مباحث پرونده‌های حقوقی و قضایی در دادسراها برای خبرنگاران ممنوعیتی ندارد و در این حوزه رسانه‌های عمومی هم‌اکنون در سراسر کشور فعال هستند.
دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی درباره آخرین تصمیم درباره دیه 90 میلیون تومانی تصریح کرد: دیه 90 میلیونی قانون هیچ تغییری نکرده است و اقداماتی که برای دولت و قوه  قضائیه متصور بوده است، به پایان نرسیده است.
وی همچنین درباره ضرورت ساماندهی اخبار قضایی ادامه داد: بحث دیگر در این حوزه عدم رضایت طرفین دعوا و پرونده و خانواده‌ها برای اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای شدن پرونده است که شکایاتی نیز در همین راستا از خبرنگاران شده است.
اژه‌ای با بیان اینکه گزارش‌دهی پرونده‌های قضایی در کشور ساماندهی شده است و باید اصحاب رسانه با هماهنگی قبلی در همین راستا فعالیت کنند، بیان داشت: قانون مبارزه با بدحجابی اجرا شده و کسانی که در خلال عفت عمومی و برخلاف قانون در ملاعام عمل کنند با برخورد نیروهای انتظامی و قوه قضاییه قرار می‌گیرند.
دادستان کل کشور تصریح کرد: با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان لباس نامناسب با عرف جامعه و مغایر با فرهنگ حجاب برخورد می‌شود.
انتهای پیام/ص20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول