اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغ و آموزش کاربردی حوزه علمیه قم خبر داد:

فعالیت 3 هزار مبلغ در طرح هجرت

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغ و آموزش کاربردی حوزه علمیه قم از فعالیت 3 هزار مبلغ در طرح هجرت بلند مدت خبر داد.

فعالیت 3 هزار مبلغ در طرح هجرت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمدحسن نبوی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله صافی گلپایگانی که ظهر امروز در دفتر این مرجع برگزار شد، اظهار داشت: مدارس سفیران هدایت طوری برنامه ریزی شده است که اعضای این مدارس باید بعد از تحصیل به مناطق محروم اعزام شوند و فعالیت تبلیغی کنند که این کار برکات زیادی داشته است و تعداد این مدارس در ایران 58 مدرسه است.
وی با بیان اینکه در هجرت بلند مدت بیش از 3 هزار نفر مبلغ ثابت داریم، تصریح کرد: این مبلغان به همراه خانواده در منطقه‌ای که قرار است تبلیغ کنند مستقر می‌شوند و آن منطقه باید هزار نفر جمعیت داشته باشد که یک روحانی هم در آنجا نباشد و این روحانی مبلغ باید در آن منطقه حداقل یکسال حضور داشته باشد.
معاون تبلیغ و آموزش کاربردی حوزه علمیه قم ادامه داد: در محرم سال گذشته 8 هزار و 500 نفر مبلغ اعزام شدند که این اقدام برکات زیادی داشته است.
نبوی با اشاره به اینکه بخش رسانه‌ای حوزه علمیه همکاری‌هایی با شبکه قرآن داشته و فعالیت‌های اینترنتی خوبی دارند، افزود: در دنیای مجازی مبلغان فعالیت تبلیغی می‌کنند و بعضی از سایت‌ها که برای مسیحیان و صوفیان است به دلیل سؤال و جواب‌هایی که از طرف مبلغین در این سایت‌ها مطرح می‌شود و مورد تاثیر قرار می‌گیرند.
وی با تاکید بر اینکه در مدارس آموزش و پرورش فعالیت تبلیغی بسیار موثر است، خاطرنشان کرد: اکنون حدود 80 مدرسه وابسته به حوزه علمیه در ایران وجود دارد.
معاون تبلیغ و آموزش کاربردی حوزه علمیه قم ادامه داد: اداره مطالعات و تحقیقات تبلیغی در حوزه علمیه به دنبال روش‌های جدیدی است که جذاب باشد تا بتوان جوانان را به طرف مساجد جذب کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول