اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد:

استقرار مبلغان دینی در 80 روستای بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از استقرار مبلغان دینی در 80 روستای استان بوشهر خبر داد.

استقرار مبلغان دینی در 80 روستای بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا در نشست با روحانیون مستقر شهرستان کنگان اظهار داشت: تقویت فرهنگ دینی در تمام شهرها و روستاهای استان بوشهر مورد تاکید این سازمان است.
وی خطاب به روحانیون افزود: شما روحانیون مستقر در واقع یک سازمان تبلیغات اسلامی در مقیاس کوچکتر هستید و روحانیون مستقر به عنوان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی در مقابله با شبیخون دشمن در تهاجمات جنگ نرم هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: روحانیون مستقر در راستای خطوط کلی نظام جمهوری اسلامی و امور فرهنگی و دینی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنند.
موسوی‌نیا تصریح کرد: بی‌شک آنچه به عنوان خطوط کلی نظام جمهوری اسلامی از سوی مقام معظم رهبری مدظله‌العالی تعیین شده، رسیدن به تمدن اسلامی، مقابله با تمدن مادی و منحط غرب، حفظ زیرساخت‌های مدنی و هویت دینی و تقویت مظاهر اسلامی است که روحانیون مستقر در روستاها و مناطق دورافتاده استان بوشهر در این زمینه نقش ارزنده‌ای را ایفا می‌کنند.
وی ادامه داد: با عنایت به پیش‌بینی و تدوین طرح توسعه استقرار مبلغین در مناطق محروم با هدف استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود فرهنگی و تبلیغی و پوشش تبلیغی تمام مناطق نیازمند به شناخت معارف ناب اسلام، تاکنون بیش از 80 روستا در استان بوشهر تحت پوشش تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی قرار دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از استقرار مبلغان دینی در 80 روستای استان بوشهر خبر داد و گفت: در 80 روستای استان بوشهر مبلغان دینی استقرار دارند و به صورت دائمی در زمینه اقامه نماز جماعت به صورت منظم در مساجد محل استقرار، تعظیم شعائر دینی و الهی، سخنرانی در اماکن عمومی با موضوعات مختلف، آموزش‌های قرآنی، اجرای گفتمان‌های دینی و سایر فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در خدمت اهالی روستاها هستند.
موسوی‌نیا اضافه کرد: مردم با حضور روحانیون در مساجد و مراکز فرهنگی حضور پررنگ‌تری می‌یابند و در نتیجه ناهنجاری‌ها در جامعه کمتر می‌شود لذا می‌طلبد مسئولان اجرایی و فرهنگی استان در کمیته بودجه و برنامه‌ریزی برای ساخت خانه‌های عالم توجه بیشتری را مبذول کرده و نهادهای مسئول برای اعزام مبلغ و روحانی اقدام لازم را انجام دهند.
در این نشست تعدادی از روحانیون مستقر در کنگان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار حمایت از روحانیون و تقویت خانه‌های عالم شدند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول