اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان:

پایگاه‌های بسیج مبلغ امر به معروف و نهی از منکر باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج باید مبلغ و الگوی امر به معروف و نهی از منکر باشند.

پایگاه‌های بسیج مبلغ امر به معروف و نهی از منکر باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی بسیج و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، علیرضا عظیمی جاهد در همایش توانمندسازی شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه زاهدان اظهار داشت: سالم‌سازی محیط اجتماعی از طریق بسط و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی ازمنکر رسالت رده‌های مقاومت بسیج است. 
وی بصیرت را از شاخصه‌های اصلی امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: آنچه که امروز در جهان اسلام در حال رخ دادن است نشأت گرفته از حرکت دینی و ملی شماست. 
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امر به معروف و ‌نهی از منکر را بالاتر از جهاد فی سبیل ا... دانست و تاکید کرد: پایگاه مقاومت بسیج باید پشتیبان نیروهای نظامی و انتظامی و دولت باشد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این همایش امر به معروف و نهی از منکر را رسالت مشترک تمام انبیاء الهی خواند و گفت: در جامعه‌ای که امر به معروف و نهی از منکر نباشد، آرام آرام جامعه به جامعه‌ای حیوانی مبدل خواهد شد.
مولوی نذیر احمدسلامی امر به معروف و نهی از منکر را یک وظیفه همگانی دانست و افزود: اگر انسان به تکلیف و رسالت خود عمل نکند طبق آیات شریف قرآن کریم از حیوانات هم پست‌تر خواهد بود.
وی با بیان اینکه یادآوری و تذکر در همه حال سودمند و نافع است تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یک نعمت است و باید قدر این نعمت بزرگ الهی را با انجام درست رسالت و تکلیف دینی پاس بداریم.
در ادامه این همایش برنامه‌های شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاهای مقاومت بسیج توسط جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تشریح شد.
‌انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول