اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری خراسان رضوی:

برای بهسازی جاده‌های خراسان رضوی مبلغی دریافت نشده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری خراسان رضوی گفت: هنوز مبلغ خاصی از محل قانون بررسی تخلفات در اختیار این اداره کل قرار نگرفته است.

برای بهسازی جاده‌های خراسان رضوی مبلغی دریافت نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی، حسن احمدی نوری با بیان این مطلب اظهار داست: با توجه به قانون بررسی تخلفات، 60 درصد از درآمد‌ جرائم مربوط به حمل و نقل برون شهری به تجهیز جاده‌های کشور اختصاص پیدا کرده اما تاکنون و به دلیل عدم تفکیک جرائم‌ برون‌شهری و درون‌شهری، دریافتی از این منبع نداشته‌ایم.
وی با بیان ارجاع این موضوع به معاونت راهبردی ریاست جمهوری، افزود: از طریق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور پیگیر موضوع هستیم و علاوه بر آن اقدامات  موثری در سال جاری برای تجهیز جاده‌های پر تردد استان به سیستم‌های هوشمند و دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت سرعت انجام داده‌ایم.
مدیرکل راه و ترابری خراسان رضوی ادامه داد: در این راستا 16 دوربین نظارت تصویری در محورهای استان نصب شده است همچنین  7 دوربین دیگر نیز در حال نصب بوده و مراحل جانمایی 20 دوربین نظارت تصویری جدید نیز در حال انجام است.
وی همچنین به نصب 3 دستگاه هواشناسی جاده ای در محورهای برف خیز استان اشاره کرد و گفت: این فناوری در عملیات راهداری زمستانی، راهداران را در ارائه خدمات بهتر به رانندگان کمک می‌کند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول