اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دامغان:

دانش‏آموزان با مناطق گردشگری آشنا شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار دامغان گفت: دانش‏آموزان را باید بهتر با مناطق گردشگری که از نعمت‏های خدادادی است، آشنا کنیم.

دانش‏آموزان با مناطق گردشگری آشنا شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مرتضی علی‏آبادی به مناسبت هفته گردشگری در جمع دانش‏آموزان آموزشگاه دخترانه ایمان دامغان اظهار داشت: در استان سمنان و شهرستان دامغان، مناطق زیبا و جالب گردشگری وجود دارد که یکی از برنامه‏های آموزش و پرورش این است که دانش‏آموزان را با این مناطق بهتر آشنا کنند.
رئیس شورای آموزش و پرورش دامغان افزود: آثار فرهنگی و گردشگری در شهرستان دامغان کم نبوده و باید دانش‏آموزان با تحقیقات خود بهتر با این آثار آشنا شوند و اطلاعات خود را با دیدن این آثار روز به روز افزایش دهند.
وی اضافه کرد: شهرستان دامغان با داشتن سابقه فرهنگی، آثار فراوانی دارد که با کمک دانش‏آموزان و همه دستگاه‏های اجرایی این آثار را به همگان معرفی کنیم تا شهرستان دامغان بهتر برای دیگر مردم ایران شناخته شود.
علی‏آبادی تصریح کرد: باید میراث فرهنگی خود را پاس بداریم و همه در حفظ این میراث ارزشمند تلاش کنیم و بکوشیم که به میراث فرهنگی که سرمایه کشور بود، صدمه‏ای وارد نشود چون آثار تاریخی ما حرف‏هایی برای گفتن دارند.
وی گفت: هفته گردشگری فرصتی بوده تا بتوانیم مناطق گردشگری را به مردم بهتر معرفی و آنان را به بازدید از این مناطق تشویق کنیم.
در این مراسم، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان سمنان و جمعی از مسئولان شهرستان دامغان، مدیر و آموزگاران آموزشگاه دخترانه ایمان دامغان حضور داشتند.
هفته گردشگری از 5 تا 11 مهر ماه بوده و شعار امسال هفته گردشگری "پیوند فرهنگ‏ها" نامگذاری شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول