اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی؛

برنامه‌های هفته گردشگری در اردبیل تشریح شد

خبرگزاری فارس: از سوی معاون امور گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل برنامه‌های روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری در اردبیل تشریح شد.

برنامه‌های هفته گردشگری در اردبیل تشریح شد
اکبر فرهیخته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی جهانگردی، علاوه بر تجلیل از فعالان عرصه گردشگری، همایش بزرگ هفته گردشگری، کارگاه‌های آموزشی توسط اساتید مجرب و کارشناسان در حوزه‌های گردشگری برای مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و مدیران واحدهای اقامتی سراسر استان اجرا می‌شود.
وی به نامگذاری ایام این هفته اشاره کرد و افزود: در روز دوم این هفته که با نام آموزش، رسانه و گردشگری نامگذاری شده است مسابقات مختلف فرهنگی و استان‌شناسی برای علاقمندان، برگزاری تور استان‌گردی و مناطق نمونه توریستی استان همچون جنگل فندقلو، گردنه زیبای حیران، آب‌درمانی‌های استان، کوهپایه کوهستان سبلان و ... با اولویت دانشجویان جدید‌الورود به اجرا در خواهد آمد.
این مسئول روز سوم این هفته را فرهنگ و گردشگری اعلام کرد و ابراز داشت: بازدید رایگان از موزه‌ها در روز جهانی جهانگردی و  در آغاز هفته گردشگری تشکیل جلسات نشست‌ها با صنوف و بخش‌های خصوصی گردشگری، ارائه و شرح مشکلات و موانع موجود در حوزه‌های گردشگری استان و ... از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز است.
وی عنوان روز چهارم این هفته را تکریم، مهمان‌نوازی و گردشگری اعلام کرد و بیان داشت: در این روز حضور استانی در نمایشگاه اقوام گلستان و شرکت در همایش ملی در تهران در هفته گردشگری برگزاری مصاحبه مطبوعاتی و رادیو و تلویزیونی مدیرکل میراث فرهنگی و حضور معاونت‌ها در برنامه‌های رادیو تلویزیون شبکه سبلان از جمله این برنامه‌هاست.
فرهیخته استاندارد و گردشگری را عنوان روز پنجم این هفته اعلام کرد و گفت: سخنرانی مدیرکل میراث فرهنگی در خصوصی اهمیت، ابعاد و عملکرد این اداره کل قبل از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول