اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/حاشیه‌های نشست فعالان صنعت گردشگری گیلان/

گردشگران سرگردان مدیران گردشگری گیلان

خبرگزاری فارس: با تاخیر سه ساعته مدیران اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در تالار برگزاری نشست، فعالان گردشگری این استان سرگردان شدند.

گردشگران سرگردان مدیران گردشگری گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دومین نشست صمیمی فعالان گردشگری گیلان عصر امروز و با تاخیر سه ساعته مدیران گردشگری گیلان در هتل کادوس رشت برگزار شد.
 
-استاندار گیلان با توجه به مشغله فراوان کاری با حضور دو ساعته در این نشست سبب شادمانی فعالان گردشگری استان شد و دستوراتی را به منظور برطرف کردن مشکلات این بخش صادر کرد.
 
-مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با تاخیر سه ساعته و همزمان با شخص استاندار که در این مراسم مهمان بود وارد سالن نشست شد و ورود میزبان و مهمان با یکدیگر تعجب خبرنگاران را برانگیخت.
 
-هفت نفر از فعالان گردشگری در این نشست مشکلات و راهکارهای توسعه گردشگری گیلان را بیان کردند که استاندار گیلان از آنها خواست به منظور تسریع در برطرف کردن مشکلات و استفاده از نظرات فعالان، نظرات خود را به صورت مکتوب اراده دهند که با انجام این کار استاندار دستور بررسی سریع این نظرات را توسط مسئولان ذی‌ربط صادر کرد.
 
-در حالی که بالغ بر 20 نفر از فعالان گردشگری در محل نشست حضور داشتند، مسئولان گردشگری استان در حال نصب پرده خیر مقدم در محل ورودی محل برگزاری همایش بودند.
 
-بیش از 15 خبرنگار، عکاس و تصویر بردار در این نشست حضور داشتند و مسئول روابط عمومی اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان که مسئولیت رسانه‌ای همایش را به عهده داشت، با تاخیر یک ساعت پس از حضور آخرین خبرنگار خود را به سالن همایش رساند.
 
-استاندار گیلان در سخنانی شعاری کار کردن مدیران را برخلاف آموزه‌های اسلامی دانست و خواستار ارائه عملکرد مدیران در رسانه‌ها شد.
 
-فعالان گردشگری گیلان که شاهد تاخیر سه ساعته مدیران گردشگری گیلان بودند به صورت خودجوش اقدام به آغاز نشست به صورت غیر رسمی کردند و تعدادی از فعالان با صدایی بلند برای دیگر همکاران سخنرانی کردند.
 
-یکی از مسئولان بخش خصوصی گردشگری گیلان نسبت به لیست برنامه سخنرانان بخش خصوصی همایش اعتراض کرد و آن را کارشناسی ندانست و در سخنانی خواستار ارائه آمار صحیح از طرف مسئولان به استاندار گیلان شد.
 
-تعدادی از خبرنگاران هم برای هماهنگی با مدیر روابط عمومی اداره ‌کل میراث فرهنگی برای مصاحبه با برخی مدیران بودند که در نهایت وی را در سالن غذاخوری همایش پیدا کردند.
 
-در پایان این همایش با درخواست‌های مکرر فعالان و پذیرش مهدی سعادتی استاندار گیلان مقرر شد سومین نشست فعالان گردشگری استان به‌زودی و با حضور استاندار برگزار شود.
 
-پس از پایان سخنان استاندار یکی از پیشکسوتان گردشگری با خواندن دو بیت شعر از خدمات ایشان در مدت تصدی مدیریت عالی گیلان قدردانی کرد که با صلوات حاضران همراه شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول