اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد مرودشت:

توسعه گردشگری انقلاب اشتغال را در پی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد مرودشت گفت: توجه به حوزه گردشگری و صنایع دستی انقلاب اشتغال و توسعه را در پی دارد.

توسعه گردشگری انقلاب اشتغال را در پی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، محمدرضا رضایی سه‌شنبه‌ شب در مراسم افتتاح نمایشگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی استان فارس که در دانشگاه مرودشت برگزار شده است، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی بالای کشور در حوزه گردشگری و صنایع دستی به یقین در صورت توجه به این صنعت شاهد انقلاب اشتغال و توسعه در کشور می‌شویم.
رضایی افزود: با توجه به فرهنگ بسیار غنی و تنوع محیطی و قومی که در کشور داریم با برنامه‌ریزی و تلاش می‌توانیم در راستای جهانی شدن گردشگری خود قدم‌های مثبتی برداریم.
وی اضافه کرد: تحولات حوزه گردشگری در دنیا و توانمندی‌های کشور ما در این عرصه و در راستای معرفی و اثربخشی زیرساخت‌های توسعه گردشگری مجموعه دانشگاه آزاد مرودشت را بر آن داشت که همایشی با این عنوان در سطح بین‌المللی برگزار کند.
رئیس این همایش بین‌المللی ادامه داد: فراخوان مقالات این همایش به ویژه بین‌المللی با استقبال بی‌نظیری مواجه شد و از نقاط مختلف کشور و دنیا 600 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال که پس از بررسی توسط کمیته علمی 200 مقاله پذیرفته شده است.
رضایی بیان کرد: دستاورد نمایشگاه امروز گواه توانمندی هنرمندانی است که با ذوق و پشتکار برای حفظ سنت‌ها و باورهای مردم کشور عزیزمان قدم برمی‌دارند.
وی بیان داشت: تکیه بر زندگی ماشینی و رفاه اجتماعی این نگرانی را به وجود آورده است که در آینده نه چندان دور ذائقه عمومی مردم با این محصولات فاصله می‌گیرد و برای حل این مشکل و نگرانی برپایی چنین نمایشگاه‌هایی به یقین چاره‌ساز است.
رئیس دانشگاه آزاد مرودشت در پایان به هنرمندان این نمایشگاه توصیه کرد تا در راستای بقا و دوام حرفه خود و ایجاد اشتغال، رویکرد اقتصادی داشته باشند و از نمایشگاهی کردن تنهای آثار خود بپرهیزند.
این نمایشگاه در حاشیه همایش بین‌المللی گردشگری و به مدت پنج روز در دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت برپا و برای بازدید علاقمندان هنرهای سنتی و صنایع دستی مهیاست.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول