اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان میراث فرهنگی بقه مناسبت روز جهانگردی برگزار می‌کند؛

نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری و عکاسی نجومی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل سازمان میراث فرهنگی استان زنجان گفت: نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری در روز گردشگری برگزار می‌شود.

نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری و عکاسی نجومی در زنجان
یحیی نقی زاده محجوب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری و عکاسی نجومی شامل عکس‌های منحصر به فرد از آسمان شب ایران ( کمیته طبیعت‌گردی) است.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری در طول هفته گردشگری و جهانگردی در استان زنجان دایر است، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در موزه رختشویخانه استان زنجان برگزار می‌شود.
مدیر کل سازمان میراث فرهنگی استان زنجان با بیان اینکه در هفته جهانگردی و گردشگری برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر دارند، ادامه داد: رونمایی از اثر منحصر به فرد نگارگری (مینیاتور) با موضوع غواصان دریا دل در استان زنجان از جمله برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی در هفته گردشگری است.
وی با تاکید بر اینکه این تابلو نقاشی اثر رضا اصل نجفی نگارگر زنجانی محسوب می‌شود، تصریح کرد: وی خالق بزرگترین اثر نگارگری جهان اسلام و نفر دوم مینیاتور ایران است.
نقی‌زاده محجوب با اشاره به بازدید رایگان مسافران و گردشگران و عموم مردم از موزه‌های استان زنجان در روز گردشگری مصادف با پنجم مهر ماه افزود: بازدید رایگان دانش‌آموزان در طول هفته گردشگری از موزه‌ها از برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی استان زنجان محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: نواخته شدن زنگ گردشگری در سطح استان در 12 مدرسه استان زنجان به همراه مسابقاتی با موضوع گردشگری و حضور سخنرانانی از سازمان میراث فرهنگی استان زنجان از دیگر برنامه‌های این سازمان در روز گردشگری است.
مدیر کل  سازمان میراث فرهنگی استان زنجان با اشاره به بهره‌برداری از دو واحد غذا‌خوری بین راهی در زنجانرود و هشت بهشت به عنوان واحد‌های جدیدالتاسیس با خدمات ویژه ادامه داد: این واحدها نیز در هفته گردشگری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به برگزاری تور یک روزه به مقصد سلطانیه و بالعکس در سطح استان در روز گردشگری اضافه کرد:‌ این تور با همکاری شهرداری زنجان انجام می‌شود.
نقی زاده محجوب تصریح کرد:‌ نصب و بهره‌برداری از تابلو‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری به تعداد 46 تابلو بیلبورد در سطح استان زنجان و نصب بنر در میادین مختلف و مهم استان در هفته گردشگری توسط سازمان میراث فرهنگی انجام می‌گیرد.
وی پخش برنامه‌های ویژه هفته گردشگری از صدا و سیمای مرکز زنجان را از دیگر برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی در رابطه با معرفی جاذبه‌های گردشگری در هفته گردشگری برشمرد.
مدیر کل سازمان میراث فرهنگی استان زنجان به توزیع اقلام تبلیغاتی در برخی از مراکز و در سطح ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان زنجان اشاره کرد و گفت: اعمال تخفیف در هتل‌های را استان از دیگر اقدامات سازمان میراث فرهنگی استان زنجان در هفته گردشگری محسوب می‌شود.
وی با اشاره به استقبال خوب شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان جشنواره سراسری آش‌های محلی ایرانی در استان زنجان ادامه داد: ‌برگزاری این جشنواره فرهنگی و هنری موجب گسترش حضور هنرمندان در رقابت‌های مختلف فرهنگی و... می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول