اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای قرارداد؛

تقوی و یزدانی به باشگاه «خونه به خونه» پیوستند

خبرگزاری فارس: مربی تیم کشتی آزاد «خونه به خونه» که حضورشان در لیگ قطعی شد، گفت: در این مسابقات با جذب بهترین‌های کشتی ایران از جمله تقوی و یزدانی فقط برای قهرمانی به روی تشک حاضر می‌شویم.

تقوی و یزدانی به باشگاه «خونه به خونه» پیوستند
علی شکری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم خونه به خونه بابل برای نخستین بار در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور حضور می‌یابد و با حمایت مالی برادران حسن‌زاده با در اختیار گرفتن ملی‌پوشان کشتی، حریفی قدرتمند برای دیگر تیم‌های حاضر در این پیکارها خواهد بود.
وی درباره کشتی‌گیرانی که با باشگاه خونه به خونه بابل قرارداد داخلی امضا کردند، اظهار داشت: یاسر حیدرقلی‌نژاد و فرزاد جعفری در وزن 55 کیلوگرم، سید احمد محمدی و مسعود اسماعیل‌پور در 60 کیلوگرم، مهدی تقوی و مصطفی حسین‌خانی در 66 کیلوگرم، ایمان محمدیان و مرتضی رضایی در 74 کیلوگرم، احسان لشگری، جمال میرزایی و امید حسن‌تبار در 84 کیلوگرم، رضا یزدانی و حامد طالبی زرین کمر در 96 کیلوگرم و کمیل قاسمی، سید رضا موسوی و محمدرضا آذر شکیب در وزن 120 کیلوگرم با عقد قرارداد داخلی به این باشگاه پیوستند.
مربی تیم خونه به خونه بابل در ادامه افزود: برادران حسن‌زاده که مدیریت باشگاه را در اختیار دارند با اختصاص هزینه بسیار زیاد و با دراختیار گرفتن بهترین کشتی‌گیران و مربیان حال حاضر ایران فقط از ما قهرمانی می‌خواهند.
وی گفت: در کنار جذب بهترین کشتی‌گیران ملی‌پوش از غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی نیز برای هدایت باشگاه در تیم خود بهره خواهیم برد.
شکری‌پور همچنین از حضور ابراهیم مهربان یکی دیگر از مربیان تیم ملی در کادر فنی این تیم خبر داد و خاطرنشان کرد: مطمئنا تیم تازه تاسیس بابل زنگ خطری برای دیگر باشگاه‌ها در لیگ خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بنا به‌ دلایلی سرمایه‌گذاران حاضر نیستند ورزش مازندران را حمایت مالی کنند، اظهار داشت: از مسئولان ورزش استان و شهرستان می‌خواهیم تعداد اندک اسپانسرانی که برای خدمت به ورزش استان می‌آیند از هر جهت حمایت شوند. 
در سال گذشته تیم‌های شهدای جویبار و گاز مازندران به عنوان نمایندگان مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور حضور داشتند که برای نخستین تیم شهدای جویبار یکی از نمایندگان مازندران در این رقابت‌ها قهرمان شد.
انتهای پیام/خ20
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول