اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان زنجان خبر داد:

اعزام تیم کشتی استان به مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان زنجان گفت: تیم کشتی استان زنجان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به مشهد اعزام می‌شود.

اعزام تیم کشتی استان به مسابقات قهرمانی کشور
عباس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان کشور در روزهای 13 تا 15 مهر ماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه رسول احمدخانی و مهدی به‌آوری در وزن‌های 55 و 60 کیلوگرم به عضویت تیم کشتی استان زنجان درآمده‌اند، افزود: محمد نادری هم که سابقه قهرمانی در ارتش‌های جهان را دارد در وزن 66 کیلوگرم در این مسابقات شرکت می‌کند.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان میثم حیدری را کشتی‌گیر وزن 74 کیلویی تیم استان زنجان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور اعلام کرد که نفر سوم مسابقات قهرمانی کشور در سال گذشته است.
وی فتح‌الله قزل‌باش را کشتی‌گیر وزن 84 کیلویی تیم استان زنجان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور معرفی و تصریح کرد: وحید درامی ‌مقدم نیز در وزن 96 کیلوگرم در این مسابقات شرکت می‌کند.
محمدی اضافه کرد: رضا نظری در وزن 120 کیلوگرم به همراه تیم کشتی استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کند.
وی بهرام چهران از قهرمانان اسبق باشگاه‌های آسیا و علی مهری را دو مبی تیم کشتی آزاد زنجان در مسابقات قهرمانی کشور معرفی کرد.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان ادامه داد: محمد رضا قلمچی تیم کشتی استان زنجان را به عنوان سرپرست همراهی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه تیم کشتی استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور سال گذشته رتبه 10 را کسب کرده بود، ابراز امیدواری کرد: در مسابقات سال جاری تیم زنجان جزو شش تیم برتر کشور قرار گیرد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول