اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور محقق شد؛

راه‌یابی سه کشتی‌گیر اصفهانی به نیمه ‌نهایی

خبرگزاری فارس: در روز نخست کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور در چهار وزن نخست، سه کشتی‌گیر اصفهانی به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

راه‌یابی سه کشتی‌گیر اصفهانی به نیمه ‌نهایی
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در نخستین روز رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان انتخابی تیم ملی که در ورزشگاه شهید تختی اصفهان آغاز شد، کشتی‌گیران استان‌های مختلف کشور در چهار رده سنی 50، 60، 74 و 96 برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی با یکدیگر به رقابت‌ پرداختند.
در رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور که با میزبانی هیئت کشتی استان اصفهان برگزار شد، تعداد 128 نفر از دعوت‌شدگان در مراسم وزن‌کشی برای شرکت در چهار رده نخست کشتی  حضور داشتند که این تعداد کشتی‌گیر از امروز صبح با آمادگی کامل رقابت‌های کشتی را آغاز کردند.
در وزن 50 کیلوگرم حمید خلیلی از مازندران و ابراهیم چراغی از تهران، در وزن 60 کیلوگرم فرزاد کولیوند از کرمانشاه، رضا رجبعلیان از مازندران، محمدرضا خسروی از لرستان و حجت رضایی از تیم اصفهان-الف، در وزن 74 کیلوگرم سامان بریموندی از کرمانشاه، عزت‌الله اکبری از مازندران، وحید امانیان از تهران و یونس مرادی از لرستان به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات راه یافتند.
همچنین در وزن 96 کیلوگرم احمد میرزاپور از تهران، مصطفی نجاتی از اصفهان ـ الف، مصطفی صادق‌زاده از مازندران و امیررضا اکبرزاده از خراسان رضوی به این مرحله از رقابت‌ها راه پیدا کردند.
به گزارش فارس مسابقات چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی کشور با مشخص شدن کشتی‌گیران برتر امشب به پایان می‌رسد و مسابقات چهار وزن دوم نیز فردا جمعه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول