اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان یافتن مسابقات کشتی فرنگی؛

آمل قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی مازندران شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان مازندران شب گذشته در شهرستان آمل به کار خود پایان داد و در این دوره از رقابت‌ها تیم کشتی آمل «الف» قهرمان شد.

آمل قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی مازندران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان استان مازندران شب گذشته در شهرستان آمل به کار خود پایان داد و در این دوره از رقابت‌ها تیم کشتی آمل «الف» قهرمان شد.
این دوره از مسابقات در خانه کشتی آمل پیگیری شد که در پایان آن در مجموع تیمی، تیم کشتی آمل «الف» با کسب 68 امتیاز با اقتدار قهرمان مازندران شد و به گردن آویز طلا دست پیدا کرد، تیم کشتی آمل «ب» با کسب 52 امتیاز دوم شده و تیم‌های نوشهر و امیرکلا با کسب 43 امتیاز مشترکا در جایگاه سوم جای گرفتند.
74 فرنگی‌کار نام‌آشنای مازندرانی که در مسابقات مختلف به مدال‌های رنگارنگ کشوری، آسیایی و جهانی دست پیدا کرده بودند در قالب 16 تیم از شهرستان‌های مازندران وزن‌کشی کرده تا صبح پنج شنبه رقابت‌های خود را از سر گیرند.
نفرات برتر این دوره از مسابقات با عضویت در تیم منتخب مازندران به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.
 
* اعلام نتایج اوزان مختلف رقابت‌های کشتی فرنگی مازندران
در وزن 55 کیلوگرم احسان قربانی از تیم آمل «الف» به جایگاه نخست دست پیدا کرد، در 60 کیلوگرم نیز محمد رحمانی از تیم آمل «الف» قهرمان شد و در وزن 66 کیلوگرم افشین اسلامی از نوشهر به گردن آویز طلا دست پیدا کرد.
در اوزان 74، 84 و 96 کیلوگرم نیز به ترتیب عادل بالی‌تبار، صابر بالی‌تبار و محمدرضا اکبری هر سه از تیم کشتی آمل «الف» به گردن آویز طلا دست پیدا کرده و قهرمان شدند.
در سنگین وزن نیز با رقابت کشتی‌گیران 120 کیلوگرم، بهروز یوسفی از تیم آمل «ب» به مقام نخست دست پیدا کرد.
  محسن حاجی‌پور، قاسم رضایی و بشیر باباجان‌زاده که به تازگی از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که به میزبانی ترکیه برگزار شد، بازگشتند به همراه داوود گیل‌نیرنگ دیگر ملی‌پوش مازندرانی تیم ملی کشتی فرنگی از شرکت در این دوره از رقابت‌ها معاف شدند.
همچنین در حاشیه این دیدار نیز قاسم رضایی و محسن حاجی‌پور کشتی‌گیران استکبارستیز مسابقات جهانی ترکیه از نزدیک رقابت کشتی‌گیران را دنبال می‌کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول