اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمانان جهانی ورزش نخبگان ملی محسوب شوند؛

2 طلایی کشتی ایران تجلیل میشوند

خبرگزاری فارس: نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و کیاکلا در مجلس با اشاره به کسب مدال طلای تقوی و یزدانی از رایزنی با معاونت وزارت ورزش و جوانان برای تقدیر از دو طلایی کشتی ایران در ترکیه خبر داد.

2 طلایی کشتی ایران تجلیل میشوند
عزت‌الله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه کسب عنوان قهرمانی توسط مهدی تقوی و رضا یزدانی در چهل‌وسومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که روزهای 25 تا 27 شهریور ماه در استانبول ترکیه برگزار شد را افتخار یملی عنوان کرد.
وی کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز با اختلاف تنها دو امتیاز و نایب قهرمانی جهان را مایه مباهات دانست.
نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و کیاکلا در مجلس شورای اسلامی گفت: به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی موجب افتخار و غرور برای همه ماست.
این مسئول با بیان این مطلب که قهرمانان جهانی ورزش را باید جزء نخبگان کشوری بدانیم، افزود: وظیفه مسئولان تقدیر از این نخبگان و رفع نیازهای آنان برای افزایش انگیزه‌هاست.
اکبری با اشاره به حضور بیش از 100 کشور در این مسابقات افزود: مهدی تقوی و رضا یزدانی با کسب عنوان‌های مختلف بین المللی به عنوان یک چهره ممتاز ملی محسوب می‌شود و استقبال از قهرمانان متعلق به مردم است و حضور مسئولان در آن نیز وظیفه است.
وی خواستار حفظ جایگاه ورزشکاران جهانی در کشور شد و خاطرنشان کرد: مسئولان باید با رفع نیازهای مختلف قهرمانان، زمینه را برای تکرار قهرمانی و افزایش انگیزه برای ورزشکاران دیگر مهیا کنند.
این نماینده مجلس با بیان این مطلب که معمول آن است که مسئولان در مراسم‌های استقبال حضور می‌یابند و می‌روند، گفت: تقدیر از ورزشکاران نخبه با استفاده از توانمندی‌هایی که در شهرک‌های صنعتی، کارخانجات و شرکت‌ها بوجود می‌آید مورد توجه ماست.
اکبری از رایزنی با معاونت وزارت ورزش و جوانان برای تقدیر از دو طلایی کشتی ایران در ترکیه خبر داد و اذعان داشت: رضا یزدانی و مهدی تقوی از افتخارات سوادکوه، قائمشهر، جویبار و کیاکلا هستند و ما شان و منزلیت آنان را ارج می‌نهیم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول