اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور بین‌المللی کشتی:

میزبانی اصفهان در کشتی بهتر از تهران است

خبرگزاری فارس: داور بین‌المللی رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور گفت: میزبانی هیئت کشتی اصفهان نسبت به تهران قابل مقایسه نیست و به طور حتم در جایگاه بالاتری قرار دارد.

میزبانی اصفهان در کشتی بهتر از تهران است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عین‌الله محمدی در حاشیه برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) اظهار داشت: استان‌هایی همچون اصفهان به دلیل کوچک‌تر بودن آن و راحتی بیشتر برای دسترسی به امکانات و برقراری ارتباط با سایر سازمان‌های دولتی برای هماهنگ کردن رقابت‌های کشتی، میزبانی بسیار زیباتری نسبت به تهران انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: با اینکه هیئت کشتی استان اصفهان بهترین میزبانی را در مورد برگزاری رقابت‌ها به عمل آورده است با این حال، سطح کشتی‌گیران شرکت کننده در این رقابت‌ها چندان بالا نیست.
داور بین‌المللی رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور در مورد ورزش کشتی با بیان اینکه این ورزش یک رشته ملی است و تنها یک قشر از افراد خاص جامعه به سمت این ورزش بومی روی می‌آورند، تصریح کرد: برخلاف رشته‌هایی مانند فوتبال، والیبال و بسکتبال، برای پیشرفت هر چه بهتر این رشته ورزشی بهایی داده نمی‌شود.
وی با اشاره به مشکلات فدراسیون کشتی، افزود: این فدراسیون برای توسعه کمی و کیفی رشته کشتی، با کمبود شدید منابع مالی روبه‌رو است.
محمدی اضافه کرد: امیدوارم هر چه زودتر مشکلات کشتی کشور به طور کامل برطرف شود و در ضمن از آقای شیران، رئیس هیئت کشتی استان اصفهان، برای برگزاری چنین رقابت‌هایی تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول