اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی قم خبر داد:

رقابت 8 کشتی‌گیر قمی در پیکارهای قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از تلاش هشت کشتی‌گیر قمی برای کسب مقام در پیکارهای رده سنی جوانان قهرمانی کشور خبر داد.

رقابت 8 کشتی‌گیر قمی در پیکارهای قهرمانی کشور
محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: پیکارهای کشتی آزاد رده سنی جوانان قهرمانی کشور از امروز به میزبانی هیئت کشتی استان اصفهان برگزار می‌شود و هشت آزاد کار قمی نیز در این مسابقات مقابل حریفان به میدان می‌روند.
وی ادامه داد: ترکیب تیم اعزامی کشتی آزاد رده سنی جوانان قم اعزامی به رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور از مسابقات انتخابی استان مشخص شده است و در واقع بهترین نفرات این رده سنی در رشته آزاد به پیکارهای جوانان کشور اعزام شده اند.
رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور در سالن 17 شهریور مجموعه ورزشی تختی اصفهان برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقات با جدال مدعیان در هشت وزن دو روز به طول می‌انجامد.
وی با اشاره به تیم اعزامی قم به این دوره از مسابقات، بیان کرد: ترکیب تیم اعزامی قم در پیکارهای کشتی آزاد رده سنی جوانان قهرمانی کشور را کشتی گیران اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم تشکیل می‌دهند.
حلوایی با اشاره به ترکیب تیم جوانان هیئت کشتی استان قم، عنوان کرد: برای تیم اعزامی قم نیما ابراهیم پور در وزن 50 کیلوگرم، بلال سپهر نوش در وزن 55 کیلوگرم، محمد محمدی در وزن 60 کیلوگرم و امیرمحمد ایمانی در وزن 66 کیلوگرم کشتی می‌گیرند.
رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: این در حالی است که سعید جباری در وزن 74 کیلوگرم، محمد سوری در وزن 84 کیلوگرم، احمد حبیب نژاد در وزن 96 کیلوگرم و علی قمر در وزن 120 کیلوگرم مقابل حریفان صف آرایی خواهند کرد.
وی با اشاره به شرایط برگزاری این مسابقات که در آن کشتی گیران مطرحی از استان‌های سراسرکشور حضور دارند، یاد آور شد: پیکارهای این دوره کشتی قهرمانی کشور در هشت وزن رده سنی جوانان بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد.
حلوایی همچنین با اشاره به محدودیت سنی در نظر گرفته شده برای کشتی گیران شرکت کننده در این دوره از پیکارها، خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1370 تا دهم دی ماه سال مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.
رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: این در حالی است که کشتی‌گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1373 تا دهم دی ماه سال 1374 نیز که یک سال کوچکتر هستند، فقط با رضایت نامه محضری ولی و گواهی پزشک می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.
وی با بیان اینکه هر استان مجاز است با یک تیم کامل در این مسابقات شرکت کند، خاطرنشان کرد: استان میزبان با دو تیم در این مسابقات حضور یافته و امتیازات آنان جداگانه محاسبه می‌شود اما در مجموع امیدواریم که تیم قم با دست پر از این رقابت‌ها باز گردد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول