اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون کشتی:

هیئت کشتی استان اصفهان صمیمانه کار می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون کشتی گفت: میزبانی خوب هیئت کشتی استان اصفهان در برگزاری رقابت‌های کشتی جوانان قهرمانی کشور، نشان از صمیمانه کار کردن این هیئت دارد.

هیئت کشتی استان اصفهان صمیمانه کار می‌کند
عارف ربطی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در حاشیه برگزاری رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان کشور انتخابی تیم ملی اظهار داشت: توانایی هیئت کشتی استان اصفهان در میزبانی چنین مسابقاتی نشأت گرفته از علاقه بالای اعضای هیئت کشتی این استان برای پیشرفت ورزش ملی دارد.
وی با بیان اینکه هیئت کشتی استان اصفهان رقابت‌‌های کشتی قهرمانی جوانان کشور را به صورت نظام‌مند برگزار کرده است، تصریح کرد: توانایی این هیئت در میزبانی مهمانان دعوت شده نشان از مدیریت خوب آقای داود شیران و همکاران ایشان دارد.
دبیر فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه کار کردن هیئت کشتی استان اصفهان برای پیشرفت این ورزش ملی و بومی بسیار ارزشمند است، تاکید کرد: در همین جا به این هیئت تبریک گفته و تشکر می‌کنم.
وی گفت: دوست داشتم در رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان کشور شاهد حضور فعال خبرنگاران رسانه‌های گروهی نیز باشم که با کمال تاسف شاهد چنین وضعی نبوده و به همین دلیل از بیشتر خبرنگاران که خود می‌دانند قلم آنها دارای تقدس و ارزس خاصی است و در این مراسم حضور نداشتند به شدت گلایه‌مند هستم.
ربطی ادامه داد: برگزاری رقابت‌هایی مانند مسابقات قهرمانی جوانان کشور راه مناسبی برای معرفی استعداد‌های بسیار خوب کشتی از استان‌های کمتر شناخته شده در این رشته ورزشی است.
وی افزود: در رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان کشور که به میزبانی بسیار خوب هیئت کشتی استان اصفهان برگزار شد، شاهد حضور فعال کشتی‌گیران از سرتاسر کشور بودم که این موضوع نشان‌دهنده این است که دست‌اندرکاران کشتی سایر استان‌ها نیز به طور جدی در رشته ملی کشورمان فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول