اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان اصفهان؛

کشتی نوجوانان و جوانان متحول شده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: رئیس هیئت کشتی استان اصفهان جزو مدیران باسلیقه و جوانی است که توانسته، کشتی رده نوجوانان و جوانان این استان را به خوبی متحول کند.

کشتی نوجوانان و جوانان متحول شده است
علیرضا رضایی، نایب قهرمان پیشین کشتی المپیک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت‌ برگزاری رقابت‌های کشتی جوانان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی اظهار کرد: بدون تردید با حضور کشتی‌گیران جوان در چنین مسابقاتی، شاهد بروز قهرمانان کشتی بزرگسالان در آینده نه چندان دور هستیم.
وی با بیان اینکه سطح رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان کشور که به میزبانی هیئت کشتی استان اصفهان برگزار شده است در حد بالایی قرار دارد، تصریح کرد: در این مسابقات استان‌هایی مانند اصفهان، لرستان، کرمانشاه و آذربایجان نسبت به گذشته پیشرفت بسیار چشمگیری داشته‌اند که این مورد دارای ارزش فراوانی است و امیدوارم ادامه داشته باشد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مورد فدراسیون کشتی با بیان اینکه این فدراسیون با مشکلات مادی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند، افزود: مطمئن هستم که در وزارت جدید ورزش با توجه به عرق ملی مسولان این وزارتخانه چنین مشکلاتی از پیش پای فدراسیون کشتی برداشته می‌شود.
وی اضافه کرد: گذشته کشتی به عنوان یک ورزش بومی و ملی نشان داده که ایران در همه رده‌های این رشته، جز سه تیم برتر جهانی بوده است که فکر می‌کنم این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده ارزش ‌نهادن بیشتر برای کشتی کشورمان باشد.
‌رضایی ادامه داد: از همه مسئولان و دلسوزان فدراسیون کشتی که با توجه مشکلات موجود برای ارتقای سطح کشتی کشور  تا این لحظه بیشتر از توان خود فعالیت کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول