اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از مدت‌ها کوتاهی؛

کشتی اصفهان به گذشته‌های خوب خود برگشته است

خبرگزاری فارس: مجری پیشکسوت ورزشی گفت: خوشبختانه پس از مدت‌ها کوتاهی، بالاخره کشتی استان اصفهان به روز‌های خوب گذشته خود برگشته است.

کشتی اصفهان به گذشته‌های خوب خود برگشته است
عباس بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت برگزاری رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان کشور انتخابی تیم ملی اظهار داشت: میزبانی خوب هیئت کشتی استان اصفهان در رقابت‌های کشتی کشوری تنها نشان‌دهنده همت والای آقای داود شیران، رئیس هیئت و همکاران کاربلد ایشان است.
وی ادامه داد: در صورتی که به افتخارات کشتی‌گیران رده نوجوانان و جوانان اصفهانی در یکی دوسال اخیر توجه کنید و در این صورت به گفته‌های من اعتقاد کامل پیدا می‌کنید.
مجری پیشکسوت ورزشی اضافه کرد: نکته قابل توجه در رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان کشور این است که برای نخستین بار همه هیئت‌های کشتی استان‌ها، به جز استان خراسان جنوبی، با تیم کامل در این مسابقات شرکت کرده‌اند.
وی با اشاره به حضور اعضای کمیته فنی فدراسیون کشتی و همچنین شرکت اقای علیرضا رضایی نایب قهرمان المپیک و سرمربی حال حاضر تیم ملی جوانان کشتی در مراسم رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور، تاکید کرد: وجود این عزیزان باعث رونق هر چه بیشتر این مسابقات شده است.
بهروان اظهار داشت: در رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان کشور انتخابی تیم ملی استان‌های مازندران، اصفهان، تهران و کرمانشاه از تیم‌های برتر شرکت کننده در این مسابقات بودند که جا دارد به همه این کشتی‌گیران تبریک گفت.
 انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول