اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان:

هماهنگی‌ها برای مسابقات کشتی قهرمانی کشور انجام شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: برای برگزاری رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور هماهنگی‌های لازم با سازمان آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها انجام شده است.

هماهنگی‌ها برای مسابقات کشتی قهرمانی کشور انجام شد
داود شیران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هیئت کشتی استان اصفهان در رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور که در تاریخ 31 شهریور ماه آغاز می‌شود، دست کم میزبان 700 نفر از میهمانان دعوت شده است.
وی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های هیئت کشتی استان اصفهان حدود 500 نفر کشتی‌گیر در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند، تاکید کرد: مابقی شرکت‌کنندگان را افرادی مانند خبرنگاران و داوران تشکیل می‌دهند.
رئیس هیئت کشتی استان اصفهان با اشاره به اینکه این هیئت تاکنون پنج میزبانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده که یکی از آنها در رده بین‌المللی بوده است، عنوان کرد: به دلیل تجربه گذشته در برگزاری رقابت‌ها، این دوره نیز مشکل خاصی برای هیئت کشتی استان اصفهان وجود ندارد.
وی در مورد اسکان میهمانان دعوت شده به رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور اظهار کرد: خوابگاه امام علی (ع) سازمان آموزش و پرورش که از قبل هزینه‌های آن از طرف هیئت کشتی پرداخت شده پذیرای میهمانان است.
شیران گفت: برگزاری رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور در ورزشگاه 17 شهریور و ورود تیم‌های دعوت شده به این مسابقات ظهر روز سی‌ام شهریور ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: هزینه‌های رقابت‌های کشتی استان اصفهان به وسیله خود هیئت پرداخت شده که البته اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان نیز قول‌ کمک‌هایی را به هیئت کشتی استان اصفهان داده است.
رئیس هیئت کشتی استان اصفهان بیان کرد: اختتامیه رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور روز جمعه یکم مهر ماه برگزار می‌شود.
وی در ادامه شرکت نکردن قهرمانان کشتی کشورمان را در برابر حریفان اسرائیلی تبریک گفت و اضافه کرد: با توجه به آرمان‌های کشورمان، هویتی برای رژیم اسرائیلی قائل نیستیم بنابراین دلیلی برای مبارزه کردن با آنها نداریم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول