اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور خبر داد:

شب شعر رضوی در شهرستان نور برگزار میشود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نور گفت: در دهه کرامت، شب شعری با حضور شاعران استانی در این شهر برگزار می‌شود.

شب شعر رضوی در شهرستان نور برگزار میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی صبح امروز در آخرین جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه کرامت، با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اجرای برنامه‌های مبنایی و فکری برای تبیین مباحث فاطمی و عفاف و حجاب در دهه کرامت را ضروری عنوان کرد.
وی اظهار داشت: دهه کرامت ظرفیت ارزشمندی برای ترویج و تبیین عفاف و حجاب در بین اقشار مختلف جامعه است و باید با برنامه‌ریزی مناسب و اجرای برنامه‌های فکری گسترده این امر محقق شود.
فرماندار نور با تاکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای فضاسازی شهری و ظهور و بروز ویژگی‌های دهه کرامت  در تمام ورودی‌ها و مبادی شهر، خاطرنشان کرد: فضاسازی شهری کمک شایانی به تبیین فرهنگ فاطمی و رضوی در جامعه کرده و هرکس که وارد شهر می‌شود باید متوجه این مهم و جایگاه ‌باشد.
مشایخی، اظهار داشت: دهه کرامت دهه هدایت و رهبری، دهه اظهار عشق و ارادت به ساحت اهل بیت(ع)، دهه تجلی پیوند مردم و ولایت و دهه تجدید میثاق با ائمه معصومین (ع) است.
فرماندار نور، استفاده از ظرفیت‌های ادارات شهرستان در راستای مردمی شدن جشن‌های دهه کرامت را مهم عنوان کرد و افزود: تاکنون برنامه‌های مناسبی برای دهه کرامت پیش‌بینی شده اما جنبه مردمی این مراسم و برنامه‌ها باید بیشتر شود.
وی با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده از سوی شهرستان در دهه کرامت گفت: بخشی از این برنامه ها در مساجد و بقاع متبرکه با برنامه‌ریزی اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.
مشایخی همچنین از برگزاری همایش عفاف و حجاب با مشارکت کمیته امور بانوان و بسیج خواهران سپاه ناحیه نور خبر داد و افزود: از دختران نخبه در این مراسم تجلیل می‌شود.
فرماندار نور برپایی ایستگاه صلواتی، همایش کتابت فرمایشات ائمه معصومین، برگزاری شب شعر با حضور شاعران استانی و هم‌اندیشی دختران جوان، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب  و... را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت شهرستان نور عنوان کرد.
دهه کرامت از اول ماه ذیقعده(7 مهر) مصادف با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود تا یازدهم این ماه(17 مهر)، سالروز میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد و میلاد شاهچراغ (ع) نیز در ششم ذیقعده (12 مهر) است.
انتهای پیام/ر 20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول