اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

دهه کرامت دهه محبت و مودت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: دهه کرامت فرصتی برای ابراز مودت و محبت به اهل‌بیت پیامبر (س) است.

دهه کرامت دهه محبت و مودت است
جواد آرین‌‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغاز آن با ولادت حضرت معصومه (س) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی‌بن موسی‌الرضا (ع) است، این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است.
نماینده مردم مشهد و کلات افزود: این دهه فرصتی برای آشنایی بیشتر با معارف اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) است.
رئیس مجمع نمایندگان مشهد بیان داشت: باید در مسیر بسط و گسترش و نهادینه‌شدن فرهنگ اصیل و ناب اسلام محمدی (ص) در جامعه گام برداشت و تلاش نمود.
وی خاطرنشان کرد: در این دهه اخیر فرصتی از سوی مسئولان فرهنگی دست داد که تا به میمنت و مبارکی این سلسله برنامه‌ها در میهن اسلامی و در جهان اسلام برنامه‌ریزی شود.
آرین‌منش تصریح کرد: مسئولان برنامه‌های فرهنگی و هنری و سمعی و بصری و در مجموع به صورت یک مجموعه هماهنگ در قالب جشنواره‌ها و پیام‌های رضوی و اسلامی را درتمام نقاط ایران و در برنامه‌های که در کشور انجام می‌شود توانسته پیام امام رضا را منتشر کنند.
نماینده مردم مشهد و کلات افزود: این جشنواره‌ها و جشن‌ها هنوز لازم است که در عمق این برنامه‌ها افزوده شود و نباید به وضعیت موجود قانع بود و این برنامه‌ها را کامل تلقی کنیم.
وی بیان داشت: هنوز ما در مقدمات به سر می‌بریم و تا رسیدن به وضعیت آرمانی و ایده آل فاصله زیادی داریم و با شیوه‌های گوناگون باید اهتمام بیشتری داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: با برگزاری این نشست‌های صمیمانه، با معارف اهل‌بیت(ع) بیشتر آشنا شده و ضمن بهره‌مندی از ظرفیت‌های این بزرگواران، در راستای گسترش فرهنگ اهل‌بیت(ع) گام برداریم.
آرین‌منش با اشاره به اینکه یکی از مشکلات جوامع بشری امروز، نداشتن الگوی رفتاری، شخصیتی و فکری مناسب است، تصریح کرد: بهترین الگوی رفتاری برای آنان، سیره نبوی (ص) و ائمه معصومین (ع) است که باید در این زمینه کارهای پژوهشی و تحقیقاتی گسترده‌ای انجام شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول