اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد ایلام خبر داد:

برگزاری جشن‌های دهه کرامت در 150 مسجد ایلام

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام گفت: جشن‌های دهه کرامت در 150 کانون فرهنگی هنری مساجد ایلام برگزار می‌شود.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت در 150 مسجد ایلام
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور اظهار کرد: امید است با برگزاری برنامه‌های مناسب در دهه کرامت شاهد گسترش و ترویج فرهنگ رضوی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان این استان باشیم.  
وی از برگزاری جشن‌های دهه کرامت  در 150 کانون فرهنگی و هنری این استان خبر داد و افزود: برنامه‌های دهه کرامت و ولایت همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) در سطح کانون‌های مسجد این استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری جشن ویژه ولادت امام رضا(ع) در بقعه پیرمحمد عابد شهرستان ملکشاهی، تصریح کرد: برگزاری جشن ویژه دهه کرامت در حرم مطهر علی الصالح(ع) در شهر صالح آباد، برگزاری جشن رضوی در سطح کانون‌های مساجد استان، برپایی جشن میلاد ولادت حضرت امام رضا(ع) در کانون انتظار روستای چشمه شیرین شهرستان دره شهر و برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های این دبیرخانه در دهه کرامت است.
چراغی‌پور اظهار کرد: مراسم ویژه کانون‌های مساجد در سطح استان از (14 تا 17 مهر) در استان ایلام شامل زیارت قبور شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، سرکشی از بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران و جشن بزرگ محوری در استان با همکاری کانون محبان علی(ع) شهرستان ایلام اجرا می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام، غبار‌روبی آستان مقدس علی صالح(ع) و گنبد پیرمحمد عابد از نوادگان امام رضا(ع)، توزیع کتابچه آستان جانان" شرح مختصری از زندگینامه و شخصیت و کرامات حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع)" و برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و هنری و ورزشی به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت را دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
وی با بیان این‌که برگزاری جشن‌های دهه کرامت فرصت بسیار مغتنمی برای تبیین سیره رضوی در بین مردم به ویژه نسل جوان است، عنوان کرد: تبیین شاخص‌های زندگی بر اساس سیره امام معصوم و تاسی به شیوه زندگی حضرت ثامن‌الحجج(ع) به عنوان الگوهای عملی در جامعه از جمله مواردی است که در این دهه باید به آن توجه شود.
چراغی‌پور‌ انتشار اقلام تبلیغی شامل بنر و پوستر ویژه ایام دهه کرامت، اهدای قرآن، نهج‌البلاغه و کتب مذهبی به مناسبت دهه کرامت و افتتاح کانون‌های فرهنگی و هنری جدیدالتاسیس به مناسبت دهه کرامت در این استان را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول