اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای جشن‌های دهه کرامت اردبیل خبر داد:

برگزاری 220 برنامه دهه کرامت در اردبیل

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی جشن‌های دهه کرامت در اردبیل از ارسال ۲۲۰ برنامه در قالب ۳۰ عنوان به دبیرخانه شورای هماهنگی جشن‌های دهه کرامت در این استان خبر داد.

برگزاری 220 برنامه دهه کرامت در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، سعید سعادتی در جلسه هماهنگی برنامه‌های این دهه که با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات که در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: دهه کرامت، دهه بیعت دوباره با سفیران هدایت در ایران است.
وی با بیان اینکه ولایت و امامت از ارکان اعتقادی جامعه ماست، گفت: باید از این زمینه به وجود آمده، با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مناسب بهره ببریم.
مسئول شورای هماهنگی اعیاد رضوی اردبیل از ارسال بیش از 220 برنامه در قالب 30 عنوان به دبیرخانه شورای هماهنگی اعیاد رضوی در این استان خبر داد و افزود: بر اساس مصوبه شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، مسئولیت و هماهنگی اجرای جشن‌های رضوی و مردمی به ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور محول شده است.
سعادتی یادآور شد: طبق مصوبه جلسه کشوری این شورا، دستگاه‌های عضو باید از همه ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود برای عمق بخشی به برنامه‌های جشن و تبدیل دهه کرامت به فرصتی بسیار ارزشمند برای تبیین فرهنگ رضوی استفاده کرده و از برنامه های خود جوش و مردمی حمایت کنند.
 این مسئول با اعلام این خبر که شورای هماهنگی دهه کرامت 2ماه گذشته در استان تشکیل شده است گفت: آذین‌بندی مدارس و ادارات، بخشودگی 60درصد از بدهی‌های معوقه صندوق مهر امام رضا(ع)، برگزاری نشست تخصصی در رابطه با شناخت سیره اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، برگزاری مسابقه کتابخوانی، اعزام بیش از 4هزار و 200 نفر در قالب کاروان های زیارتی به مشهد مقدس، برگزاری جام ورزشی در رشته‌های طناب کشی و والیبال و برگزاری جشن ازدواج زوج‌های جوان از مهم‌ترین برنامه‌های ابلاغی دهه کرامت است.
 سعادتی خاطر نشان کرد: تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی و افرادی که به صورت خود جوش به تزئین محله خود اقدام کرده اند از دیگر برنامه‌های پایانی این دهه در استان اردبیل است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول