اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه خور و بار و لبنیات مشهد خبر داد:

شرکت 100 واحد صنفی مشهد در طرح دهه کرامت

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه خوار و بار و لبنیات مشهد گفت: بیش از 100 واحد صنفی برای شرکت در طرح ویژه دهه کرامت تجهیز شده و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

شرکت 100 واحد صنفی مشهد در طرح دهه کرامت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، سید علی سادات اظهار داشت: طرح ویژه دهه کرامت هر ساله از تولد حضرت معصومه(س) شروع و با تولد آقا علی‌بن موسی الرضا(ع) به پایان می‎رسد و در آن کالاهای اساس مانند برنج، روغن، شکر و لبنیات با تخفیف ویژه‌ای در بین مردم توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح، امسال از 7 مهر ماه تا 17 مهر ماه اجرا می‌شود، ادامه داد: با توجه به اهمیت دهه کرامت برای مشهدی‌ها، واحدهای صنفی شرکت کننده اجناس خود را نیز با تخفیف 5 تا 10 درصدی ارائه می‌کنند.
رئیس اتحادیه خوار و بار و لبنیات مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به حضور اتحادیه در طرح ضیافت و خدمت‌رسانی به روزه‌داران عزیز، امیدوارم بتوانیم در دهه کرامت نیز خدمات خود را به زائران و مجاوران ارائه دهیم و رضایت شرکت‎کنندگان در این طرح را به دست آوریم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول